Ga naar inhoud

computer ontwaakt zomaar


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een klein probleempje met mijn [b:31aeee74a2]Dell studio 15[/b:31aeee74a2] met [b:31aeee74a2]Windows 7[/b:31aeee74a2]. De laatste tijd ontwaakt hij vaak terwijl ik hem op slaap- of sluimerstand heb gezet. Dit is vaak irritant als ik er 's nachts wakker van word of de computer niet op het stroom is aangesloten en de accu er alleen voor staat, omdat ik dan de volgende keer dat ik de computer gebruik geen stroom meer bezit. Weet iemand wat dit probleem veroorzaakt en hoe ik het oplos. Als er meer informatie over mijn computer nodig is hoor ik dat graag.
Link naar reactie
Ik denk dat ik het probleem nu zelf heb opgelost. In de taakplanner van Windows stonden een paar taken, voornamelijk updates van programma's, die bijvoorbeeld 'snachts om 12 uur of om 2 uur willen updaten. Ik denk dat deze taken de nachtrust van mij en mijn computer hebben gestoord. Ik zal het een paar nachten uitproberen en kijken of het verwijderen of het wijzigen van de triggers ervoor zorgt dat de computer niet meer zomaar ontwaakt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...