Ga naar inhoud

CDBurnerXP schrijft geen file bij lijst.


anoniem

Aanbevolen berichten

Hier is de link naar het plaatje was ik wilde laten zien: De linker 2 kolommen zijn een copie van een gedeelte van het onsterste gedeelte van de DVD in CDB, de rechter kolom een gedeelte van de WE van deze DVD. Zie de verschillen!! Hoe kan dat? Ze laten alle drie een verschillende inhoud zien!! Tirm: Bij staat NMSaccuessU.exe niet in het rijtje van Windows tasl manager. Kan dat de oorzaak zijn? Verder heb ik niets uitgevinkt in MSCONFIG Ik weet niet of de brandfunctionaliteit aan/uit staat en aangezien ik alles in het engels heb ben ik er niet in geslaagd om in My Computer bij (veronderstel ik) > Properties > services (niet gevonden) te weten hoe het zit. perloc[img][img:887be50a48]http://i44.tinypic.com/2nqw7sw.jpg[/img:887be50a48][/img]
Link naar reactie
Ik heb ook REGISTRYBOOST gedownload. Dat is weer zo'n verrassingsprogramma. Hij doet de hele scan, vindt een hoop errors, maar om die te verwijderen moet je betalen. Ondanks die errors werkt mijn computer perfect!!, dus zo erg zullen ze niet zijn. Dat is mijn probleem: ik heb geen creditcard! Die mooie RABOBANK wil me, ondanks een vast en ruim inkomen in Nederland, géén creditcard geven omdat ik in het buitenland woon. De creditcard van mijn vrouw van de plaatselijke bank wordt niet geaccepteerd. Dus, einde verhaal. perloc
Link naar reactie
Ik heb ook REGISTRYBOOST gedownload. Dat is weer zo'n verrassingsprogramma. Hij doet de hele scan, vindt een hoop errors, maar om die te verwijderen moet je betalen. Ondanks die errors werkt mijn computer perfect!!, dus zo erg zullen ze niet zijn. Dat is mijn probleem: ik heb geen creditcard! Die mooie RABOBANK wil me, ondanks een vast en ruim inkomen in Nederland, géén creditcard geven omdat ik in het buitenland woon. De creditcard van mijn vrouw van de plaatselijke bank wordt niet geaccepteerd. Dus, einde verhaal. perloc
Link naar reactie
andre@home: Ik heb gloeiend spijt CCLEANER te hebben gebruikt!! Die heb ik gelijk van mijn computer verwijderd en op de zwarte lijst gezet. Ik ben zelf heel goied in staat om hele folders leeg te maken, daar heb ik CCLEANER niet voor nodig!! Al mijn IE explorer adressen weg!! GVD!!! Ik zou me, als ik jou was, nog maar eens twee maal bedenken voor ik iemand zou aanraden om CCLEANER te gebruiken!! Ik weet het, ik weet heb, ik ben er in getrapt en heb het programma te goeder trouw gebruikt zonder te kijken wat ie doet. Dat is trouwens helemaal niet zo duidelijk! perloc
Link naar reactie
tja, het grote plus van ccleaner is nu juist dat jij bepaalt wat er wel of niet aan wijzigingen wordt doorgevoerd..... dat krijg je met dat registryboost niet voorgeschoteld, zelfs al betaal je ervoor.... als je het mij vraagt: snelstens deïnstalleren die rommel, en zie zie maar eens dat je dat registryboost er restloos af krijgt...!
Link naar reactie
CCleaner doet heel iets anders dan Registryboost!! Blijft er veel rommel achter als RB wordt ge-de-installeert?? Maar ik zou eigenlijk graag willen terugkeren naar wat mijn probleem is: een burn programma welk zonder meer een file in een directory tree erbij schrijft. Het lijkt er nog steeds op dat er ergens een limit zit in CDB. Als ik 'n folder met een paar files op een CD brand en daarna in die folder er een file bijzet en brand, dan staat ie er wel. Maar het gaat niet bij mijn DVD waar 143 folders op staan met naar schatting 300 files en waar ik ergens in een folder een file erbij wil schrijven. Dit ondanks de melding die ik ergens op de site van CDBurnerXP heb gevonden: er is geen limit. Maar er wordt niet bij verteld of dat voor het aantal files of voor het aantal folders geldt. Ondertussen blijf ik nog experimenteren... perloc
Link naar reactie
Het volgende experiment: (Soms doet ie het wel, soms niet en dat maakt je onzeker: "Heb ik vorige keer wel goed gekeken?") - Ik heb een folder ge-delete met 56 files erin: Goed! - Ik heb een folder aangemaakt met 1 file erin: Goed! - Ik heb de folder die ge-delete was weer teruggeschreven: Goed! Wie kan me vertellen waarom het nu WEL gaat? Zou de folder die ik in stap 1 heb ge-delete de oorzaak kunnen zijn?? (corrupt, maar geen melding als ik de hele DVD copiëer). Ik zal nog even verder experimenteren en kom terug als er weer ongeregeldheden voorkomen. perloc
Link naar reactie
Ik blijf maar doordrammen (volgens sommigen...) - 1. Bestaade CD-R en open. Er staan 4 folders op met ieder een aantal files. Ik zet in de root een file erbij, druk op de knop Burn, zet "Verify" aan en druk op start. De file lijkt te worden bijgeschreven, proces verloopt normaal, de verify geeft aan dat de files gelijk zijn en als ik dan in WE ga kijken: geen bijgeschreven file te vinden!! - 2. Ik copieer de 4 folders naar de HD- Neem een schone CD-RW en brand op deze de 4 folders. Gedaan! Dat gaat wel goed. Dan zet ik de file, zoals boven, erbij en druk weer op burn met het bovenstaande proces en GEEN BIJGESCHREVEN FILE TE VINDEN OP DE CD!!. Dus af en toe doet ie het wel en af en toe niet. En het is niet vantevoren te zeggen wat het resultaat zal zijn. Iemand een idee?? perloc
Link naar reactie
Het probeem duurt voort. Op de laptop van mijn vrouw staat óók CDBurnerXP en daar doet hij het wel, een file in een folder erbij schrijven. Op deze desktop heb ik de c-drive image weggeschreven en een 2 maanden oude image teruggeschreven. Ook daar blijft het probleem hetzelfde. Als ik een file in een folder erbij zet, en de "Verify" hokje aanklik verschijn na de Burn activiteit de volgende mededeling op het scherm: "The data has been written correctly to the disk, but the number of files does not match the expected file count. Most likely, the file system structure has not been written correctly and some files will not appear to the disk. Expected file count 1061 Actual file count 1060" Zou er een limit in file count kunnen zitten bij 1024 (10^10)?? Verder heb ik gisteren 7 (freeware) burn programs uitgeprobeerd. Maar behalve het (lang geleden betaalde) Sonic programma (welk volgens mij niet meer is te vinden op Internet) en dit CDBurnerXP programma heb ik er geen kunnen vinden die de inhoud van een CD/DVD laadt en waar je in een folder een file erbij kunt zetten. perloc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...