Ga naar inhoud

CDBurnerXP schrijft geen file bij lijst.


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik weet wel zeker dat een simulatie niet aanstaat omdat ik de hele DVD heb gecopieerd op een andere onder het motto: hij kon nog wel eens vol staan maar dat niet hebben gemeld. Of misschien aan het limiet van het aantal folders zijn, zo daar een limiet is. Er staan 140 folders op met daarin vaak meerdere files. Is er een limiet? Op de copie heb ik file weggeschreven, maar dat heeft hij niet gedaan! Heeft het wel gedaan in het verleden!! Ik schreef in het verleden regelmatig een file naar een van de folders weg. perloc
Link naar reactie
Versie is 4.3.8.2631 Alles verloopt normaal zoals hij iets weg zou schrijven. - Een disk copieëren doet hij normaal. - Als ik een folder delete en terugschrijf MET een nieuwe file erbij, dan zie ik de vorige inhoud ZONDER de nieuwe file. Dus de Delete is niet gedaan en evenmin de opnieuw weggeschreven folder. - Als ik alleen maar een file in een folder erbij zet en vervolgens op BURN druk doet hij alles zoals bij schrijven gebeurt, maar als ik later ga kijken via WE dan zie ik geen verandering in de inhoud van de folder. Saillant verschijnsel is dat dit is opgetreden na dat ik een paar keer een CD/DVD heb gewist en een kopie heb gemaakt. perloc
Link naar reactie
Is de oorspronkelijke multisessie-schijf ooit met een oudere versie van CDBurnerXP gebrand? Zie laatste regels van de link van Rosturp This article applies to version 4.0.027 or higher. In older versions of CDBurnerXP the selections are somewhat different, since it has been redesigned. For multisession discs choose Disc → Import session….
Link naar reactie
Zover ik me herinner, en dat is vrij zeker, is dit de eerste versie van CDBurnerXP die ik gebruik. Voorheen gebruikte ik het Sonic burner programma, lange tijd, maar dat heb ik ingeruild om een reden welke ik niet meer weet. Ik heb CDB unistalled en opnieuw erop gezet. Dat blijkt niet te helpen. Ik zou dit prgramma wel willen blijven gebruiken als deze fout, want dat mag je toch wel zeggen, niet zou optreden en de andere onvolkomenheden voor lief nemen. Sorry dat ik niet eerder antwoordde, maar mijn server werk niet helemaal goed. perloc
Link naar reactie
Ik heb het idee dat niemand hier een oplossing voor weet, maar hou me aanbevolen! Daarom nog dit ter aanvulling: ik heb CDB gedelete en opnieuw gedownload (en geïnstalleerd) met de nieuwste versie. Wat deze nieuwere versie WEL doet is als die is geopend, een CD DVD inlezen. Dat duurt wel een eeuwigheid, maar dat deed de vorige versie niet, daarvoor moest je CDB eerst sluiten en MET CD/DVD in de la openen. Maar dezelfde fout waar het hier om gaat blijft: hij schrijft om een of andere reden geen file erbij in een directory-tree. Dus ik wil hier een tweede vraag aankoppelen: welke goede freeware brandsoftware doet wat ik wil; een file in een reeds geregistreerde directory tree erbij schrijven. perloc
Link naar reactie
Mulit-sessies programma's via http://www.google.nl/#sclient=psy-ab&hl=nl&source=hp&q=freeware+burner+windows++session+open+close&pbx=1&oq=freeware+burner+windows++session+open+close&aq=f&aqi=&aql=1&gs_sm=e&gs_upl=1269l18885l0l19067l40l33l2l1l1l0l405l7856l0.9.16.6.1l35l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=fecc301fa0e59fff&biw=1280&bih=810 en http://homepage.ntlworld.com/rob.goldfish/cdburners.htm bijvoorbeeld http://nl.afterdawn.com/downloads/cd_dvd/branden/burnaware_free_edition.cfm
Link naar reactie
andre@home: aardig van je om me naar sites te verwijzen, maar die kan ik zelf nauurlijk ook wel openen. De aangehaalde BURNAWARE kan niet wat ik wil, ik heb die gedownload en geïnstalleerd, maar hem er weer af gehaald dus Tot nu toe 2 programma's die het wel konden: 1. CDBurnerXP (freeware) 2. Sonic (betaald indertijd) ad 1, die doet het niet meer en ik weet niet waarom. ad 2. die heb ik in het verleden eraf gehaald omdat er iets niet goed was en ten gunste van 1. Ik heb Sonic nogmaals geïnstalleerd en toen bleek dat hij de hele DVD met al mijn files niet meer te kunnen openen en wat meer was, dat kon ook niet in WE !!! Nadat ik Sonic had verwijderd was alles weer in orde. Dus wat ik eigenlijk vraag is de naam van een konkreet programma en niet een hoop site vewijzingen. Dat vraag ik daarom omdat ik niet een aantal programma's wil uitproberen om tot de konklusie te komen dat ze niet voldoen, zoals BURNAWARE. Computervervuiling weet je wel! MVG perloc
Link naar reactie
OK Perloc, je hebt me kwaad gemaakt met je gedram. :evil: :wink: :D Dus effe CdburnerXP geïnstalleerd en uitgeprobeerd, conclusie: als een tierelier!! Je doet gewoon iets fout!!! For your information...Ik had een CD-RW met een UBCD versie er op, in mijn bejaarde laptoppie geschoven, kreeg zomaar de keus of ik iets wilde toevoegen, gewoon de 5 eerste mappen van Mijn Documenten erbij geplempt, aan het eind de keus of ik wou afsluiten of openhouden (in het Engels nog wel, dat moet jou toch aanspreken!), resultaat vóórtreffelijk! OK dan... om zeker te zijn..., in de tweede map met de sympathieke naam "Belastingdienst" heb ik bij een sub-sub map Aangiftes en dan "2010" een willekeurig tekstbestandje toegevoegd. Resultaat vóórrrrtreffelijk! Wat een soepel proggie dat CDburnerXP! Ik gooi gelijk mijn Nero eraf. Dus...voordat je hier de boel op stang jaagt eerst effe uitproberen met een verse CD-RW. Misschien kan je die onwillige schijf eerst kopiëren naar je HD en dan opnieuw branden op een verse CD-RW, misschien kan je er dan wel mee verder, de oude zou je dan kunnen wissen, ons benne zunig.... Overigens..dat zuinige backuppen van jou op CDtjes kan wel eens duurkoop blijken. De vele verhalen over CD-rot in PC-bladen en op internet hebben jou kennelijk niet bereikt.
Link naar reactie
andre@home: Ze testen het WEL voor me uit: zie Tirm. Daarbij is het niet mijn bedoeling dat ze werk voor me gaan verzetten, maar gewoon uit ervaring met HUN brand software kunnen zeggen, ohhh.... ja moet je DEZE nemen! Tirm: Wees nou niet boos op me, ik stel toch een eenvoudige vraag? CDBurnerXP is inderdaad een soepel programma en ik was er bijna helemaal tevreden over op een kleinigheid na. Maar dat daargelaten.... CDB heeft in het verleden gedaan wat ik wilde maar daar is hij opeens mee opgehouden. Ik heb al geschreven dat ik niet weet wat de oorzaak was. 1. Ik heb een copie gemaakt op een andere DVD en het daar geprobeerd, geen soelaas 2. Het zal weinig verschil maken dat ik met een DVD-RW werk 3. Ik heb CDB un-installed en opnieuw erop gezet: geen verbetering. 4. Ik zeg niet dat CDB niet werkt, want een copie draaien doet hij voortreffelijk. Maar hij doet niet alles, tenminste niet meer.... Dus het blijft een raar verhaal, maar (voor mij) wel de werkelijkheid. Mijn zoon kwam aanzetten met PowerISO. Ook dat doet niet wat ik wil: ik kan wel de inhoud van de DVD laden en een folder openen, maar dan is de ADD button grijs en kan er dus niets worden bijgeschreven. Dus ook die voldoet niet. perloc
Link naar reactie
Tim's werk, mazzel de je zo snel bediend werd ;) ... , toont aan dat het kan werken, dus lijkt erop dat er in jouw installatie een beschadiging zit. Niet alles wordt weggehaald bij deinstallatie weggehaald en mogelijk heb je daar last van... Je zou CCleaner kunnen gebruiken en alleen de entry's die betrekking hebben op CDB verwijderen. Nu ben jij echt aan zet.....
Link naar reactie
Ik zal zeker vandaag je advies opvolgen met CCleaner. Ondertussen betwijfel ik of het wel waar is dat er iets mis is met de achtergebleven files van CDB want als ik een hele copie maak van een DVD gaat dat perfect. Dus er is ook géén corrupted file op de DVD. Sterker, gisteren heb ik een willekurige folder op een CD gebrand. Goed!. Daarna heb ik er een file (in de folder) bij gezet. Ook goed! Dus ik vermoed dat er ergens een limiet is waardoor er niets meer wordt bijgeschreven. Er staan 143 folders op de bewuste DVD en daarin tenmniste ieder 1 file met naar schatting in totaal 300 files. Ik heb op de site van CDB gezocht in het forum en in de FAQ. Er komt één vraag voor: "number of files limit" en er komt één antwoord op: er is geen limit maar kan wel trager wordern. Ik weet niet of het antwoord van de makers van CDB is of van een "ervarings deskundige". Ik kom terug als ik meer weet. perloc
Link naar reactie
Het wordt steeds vreemder. Ik heb het volgende gedaan: - Inhoud van de DVD naar de HD - In een van de folders een file bijgeplaatst --> Burn naar een schone DVD: result OK (dus gedaan) - DVD geopend in CDB en een folder toegevoegd met een file daarin. een ander folder geopend en daar een file toegevoegd. CDB meldde alles gedaan, maar in de WE tree is er géén update te vinden. - CDB verwijderd via Control Panel - add remove programs - CCleaner gedownload, install * run: files en register opgeschoond. - CDB geïnstalleerd en toen kwam er een verrassing. Dat heb ik gezet in een BMP maar ik weet niet hoe je hier een BMP neerzet. (Kan ik ook in een JP(E)G omzetten.) Kan iemand mij even vertellen hoe je hier een plaatje neerzet? Het komt erop neer dat de drirectories in CDB verschillend zijn en toegevoegd de directory van WE perloc
Link naar reactie
[quote:07304b3334="perloc"]Kan iemand mij even vertellen hoe je hier een plaatje neerzet? [/quote:07304b3334] De belangrijkste informatie hierover, staat in de [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/faq.php#24]forum FAQ.[/url] Je zou de afbeelding bijvoorbeeld kunnen zetten op [url=http://en.wikipedia.org/wiki/TinyPic]TinyPic.[/url]
Link naar reactie
Hmmm...bij het opstarten van XP vandaag zag ik dat mijn Taakbeheer een progje erbij had gekregen, nl. NMSaccessU.exe. Natuurlijk was CDBurnerXP als eerste verdacht en dat klopte ook, zie http://www.processlibrary.com/directory/files/nmsaccessu/496437/ Misschien heb jij die startup van NMSaccessU.exe gekilld via MSCONFIG of een of ander startup-beheer-prog (er zijn er meerdere) en doet ie het daarom niet meer goed bij jou? Het is maar een gokje... Hmm...ik ga het zelf even uitproberen, ik heb die gemolde CD-RW nog. Edit Hmmm...(da's 3x) dat NMSding bleek via een service te worden opgestart, via MSCONFIG het vinkje wegghaald, progje uit Taakbeheer weg (OK dus), CDBurnerXP gestart, weer een tekstbestandje uit Mijn Documenten toegevoegd aan de map Belastindienst > Aangifte inkomstenbelasting > 2010, resultaat voorrrtreffelijk! Wat dat NMSding nou in Taakbeheer uit moet spoken weet ik niet maar er is wel meer van dat soort digitale flut. Edit Hmmm (da's 4x), het schiet me te binnen (jij hebt toch XP?) dat ik ooit in XP de service voor de brandfunctionaliteit voor XP-zelf heb uitgezet, op aanraden van een PC-blad. Ik heb nog even gekeken bij Deze Computer > Beheren > Services. Waarschijnlijk is het deze COM-service voor IMAPI cd-branders Bij mij staat ie iig uitgeschakeld.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...