Ga naar inhoud

Installatie lexmark x2350 printer


anoniem

Aanbevolen berichten

We hebben een nieuwe computer met Win 7 Home En we hebben allang een printer lexmark x2350 Die printer installeert goed met de bijgeleverde CD op een WinXp comp. Maar met deze laptop met Win7 wil die met de CD niet installeren Ik heb urenlang gezocht op Internet en uiteindelijk bij de site van Lexmark in Engeland een x2300 series lexmark install gedownload voor Win7 64 bits. Een x2350 download heb ik niet kunnen vinden. Maar helaas, de installatie is niet gelukt. Ten einde raad heb ik win7 een lexmark printer, (niet de x2350) laten installeren omdat ik alleen maar tekst moet uitprinter. Die installatie is ook gedaan, maar ook dat werkt niet. Dus ik wilde die installatie ongedaan maken maar die is nergens te vinden. De krakkemikkige SEARCH van Win7 vindt nix. Ook in de lijst van geinstalleerde programma's komt ie niet voor. Hoe kom ik van die installatie af? perloc
Link naar reactie
en eventueel nog eens [url=http://www.google.nl/#sclient=psy-ab&hl=nl&source=hp&q=lexmark+x2350+printer+driver+windows+7&pbx=1&oq=lexmark+x2350+printer&aq=3L&aqi=g-L4&aql=1&gs_sm=c&gs_upl=0l0l1l197l0l0l0l0l0l0l0l0ll0l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=7a6d5acca14ab6ba&biw=1477&bih=862] drivers voor W 7 [/url] voor Lexmark printer?
Link naar reactie
f.j.stols: Die REVO heb ik gedownload en geinstalleerd en gestart, maar die laat volgens mij niets meer zien dan wat ik ook in het control panel "programs and features" kan vinden. Dus in Revo komt die lexmark ook helemaal niet voor. Dat ie is geinstalleerd is zeker, want hij komt in Printers voor, maar werken doet ie niet. De printer ziet niets als ik een opdracht geef. Tja, en dan die link van je. Ik heb vele tientallen links dienaangaande doorgespit en een aantal mogelijkheden geprobeerd, maar tot nu toe geen van allen werken. Ik vraag me af of er wel een driver is te vinden voor deze printer. Ik wil eerst van de vorige ge-installeerde lexmark af. Dan wil ik proberen of Win 7 op Internet een geschikte driver kan vinden. Dus ik wil Win 7 een lexmark driver laten zoeken. Ik weet niet of dat lukt. Ik heb (nog) geen geld om een nieuwe printer te kopen, ondanks dat die niet zo duur zijn, zelfs hier niet. Maar dat die printer op de schrothoop gaat is zeker want het is een rotding! Ik heb nog nooit een printer gezien met zulke slechte afdrukken.... Het enige wat goed is is scannen, copieren en OCR. Maar een heel klein beetje kwaliteit printen, ho maar!! perloc
Link naar reactie
Zo te zien gaat het om een stokoud model printer http://tweakers.net/pricewatch/120886/lexmark-x2350-%28kleur-print-en-scan-en-copy-a4-usb%29.html#tab:info zodat het niet waarschijnlijk is, dat daarvoor nog Win7 drivers te downloaden zijn. Wellicht zijn ze nog wel te downloaden via Windows Update. Het zou kunnen dat ze bij de optionele (Optional) drivers staan. Hoe wordt je printer trouwens herkend door het Apparaatbeheer (Device Manager)? Heb je daar eventuele foute drivers verwijderd? Zie je daar vraag- en uitroeptekens?
Link naar reactie
toch niet de klassieke fout gemaakt door eerst de printer in te pluggen en dan proberen de software te installeren...? usb: altijd eerst de software en pas inpluggen als dat van de software mag. ook al vind je geen oude drivers: laat sowieso ccleaner je register opschonen, start opnieuw en probeer dan nog eens volgens de regels (!) de printer te installeren met die vista 64 driver.
Link naar reactie
f.j.stols: Met de "HIER" link heb ik niets kunnen vinden wat bruikbaar is. Het enige wat ik heb kunnen bereiken is de 2 printer installs deleten: de 1ste 2300 series had een geel uitroepteken in een driehoek, de 2de was een x945e PS Lexmark die ik Win7 heb laten installeren (en dus niet werkte). Het bleek eenvoudig: in printers krijg je de gelegenheid om de printer een uninstall te geven. Ik zit weer in de schoolbanken voor mijn zoektochten voor het gebruik van Win7, en als ik ben gewend moet ik weer een nieuwe kopen bij Bill. Jolo: ik heb deze printer een jaar of 2-3 geleden gekocht, maar zal al overjarig zijn geweest hier in deze stad. De computer is een half jaar oud en de betreffende printer staat dus niet in de Win7 lijst. derkdejong: de vorige printers hebben een uninstall ondergaan. Ik heb kunnen vinden al een tijdje geleden deze driver: cjZ2300en64.exe Dat is voor een 2300 series Lexmark voor Win7 64 bit (stond erbij) Er worden veel file inzipped en als dat gebeurd zou setup.exe moeten starten maar dan hangt de computer. Nu weer 2 keer geprobeerd. Dus ik ben nog bij af.... We printen wel uit via een winXp via een memkey of netwerk. Netwerk gaat wel van Xp naar Win7 maar niet omgekeerd (zie nij mijn threat biuj netwerk install). perloc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...