Ga naar inhoud

Problemen Outlook 2007


anoniem

Aanbevolen berichten

Rustig blijven, beste reijntjes, vooral heel rustig blijven. Je wordt niet gek. Meerdere mensen (onder wie ikzelf) hadden gisteravond last van dat foutbericht na het verzenden van een reactie op het forum, waardoor berichten dubbel of nog vaker geplaatst werden. Ligt niet aan ons. En wat het ontbreken van de knop Verzenden in Outlook betreft: Klik op Weergave, klik op Werkbalken, klik op Aanpassen, klik op het tabblad Extra en klik op Beginwaarden. Helpt dat? Ik hoop overigens dat je op dit moment niet Outlook 2007 en Outlook 2010 tegelijkertijd op je pc hebt staan. Dat levert volgens mij problemen op. Je kunt prima 2 versies van Word installeren, maar NIET 2 versies van Outlook.
Link naar reactie
IK heb outlook 2007 verwijderd en 2010 ge-installeerd. Dat met die beginwaarden werkt ook niet. Het lijkt er gewoon op of hij de accounts niet herkend terwijl ik bij de accountinstellingen wel een testbericht kan sturen die dan blijft hangen in de upcmail. Via internet kan ik de mails dus wel lezen maar ze komen niet in outlook. Vreemd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...