Ga naar inhoud

Internet Explorer


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:f2becb12a9="sivasli40"]Ik heb een probleem met Internet Explorer, ik kan niet op sites zoals; youtube, omdat er dan staat dat ik een nieuwe versie van abode reader moet installeren. Als ik dat doe, en ik start de pc opnieuw op; krijg ik alsnog die melding. Weten jullie wat de probleem kan zijn? [/quote:f2becb12a9]Gebruik je Internet Explorer 9? Daarin zit de optie "ActiveX Filtering". Mogelijk heb je die per ongeluk ingeschakeld. Uitschakelen doe je als volgt: Internet Explorer 9, toets linker Alt toets, menu opent, klik Extra, staat er een vinkje voor ActiveX-filtering, haal dat dan weg. Hetzelfde bereik je via: Internet Explorer 9, klik 'tandwieltje' rechtsboven, ga naar Beveiliging, ActiveX Filtering, staat er een vinkje voor ActiveX Filtering, haal dat dan weg. Heb je ActiveX Filtering doelbewust ingeschakeld, schakel het dan uiteraard niet uit. In dat geval kun je voor elke site waarvoor je Flash Player of andere ActiveX toepassingen wilt toestaan een uitzondering maken, door te klikken op het blauwe icoontje rechts in de adresbalk dat eruitziet als een blauwe variant van een parkeerverbod-bord (de "filterknop") en vervolgens te kiezen voor ActiveX-filtering uitschakelen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...