Ga naar inhoud

FIND an HELP in WORD 2010??


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb Office 2010 aangeschaft omdat nieuwe files niet in Office 2003 zijn te opnenen, dan na een heleboel convert materiaal. Maar ik heb spijt van de aanschaf! Ik kan weer helemaal opnieuw beginnen om me vertrouwt te maken met Word 2010: het is allemaal overhoop gegooit. En dan spreek ik nog niet over Excel en PP. Ik wil teksten lezen en schrijven, en niet weer een cursus moeten volgen om opnieuw met Office om te kunnen gaan. Ergelijk is dat ik FIND niet kan vinden in Off. 2020 en ook zie ik geen HELP. Waar zitten die verborgen? Bovendien nemen al die balken bovenin wel erg veel plaats in op het scherm! Is dat nou nodig? Een dropdown menu werkt toch ook goed? perloc
Link naar reactie
Stols: OpenOffice is niet 100% compatible met Office. En trouwens, daar had ik Office niet voor aangeschaft om hem dan maar gelijk in de prullebak te gooien. Bovendien moeten de doc's uitwisselbaar zijn met andere computers die allemaal Office hebben. Ik heb al de Portugese dictionair op het oog: www.Microsoft.com/language (uit het hoofd) PepijnG: dank voor de tips! Ik heb nooit de shortcuts gebruikt voor Find of Help. Het is een oplossing, maar geen antwoord op mijn vraag. perloc
Link naar reactie
tja, dat weet ik zo niet; heb er gen ervaring mee, maar weet van het bestaan van classic menu, vandaar de tip. (zelf doe ik het nog steeds met 2003 + compatibiliteitspakket (van 30mb). werk veel met office voor een vereniging of 10, en geen enkel probleem met wat ik aan output van nieuwere office-versies toegezonden krijg..)
Link naar reactie
[quote:8ed9f4e920="perloc"]Het Classic menu werkt op de 32 WinXP desktop, maar niet op de 64 Win7 laptop. [/quote:8ed9f4e920] Welke applicatie had je daarvoor gekozen? De [url=http://computertotaal.nl/tests/7185-ribboncustomizer-en-classic-menu.html]RibbonCustomizer[/url] of [url=http://computertotaal.nl/software/20525-ubitmenu-voor-office-2007-2010.html]UBitMenu voor Office 2007/2010,[/url] die volgens dat computer totaal artikel ook te gebruiken is in de 64bit-versie van Office 2010.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...