Ga naar inhoud

Handtekening in Word 2003


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik zit met het volgende probleem: Oud systeem Win XP Outlook 2003 via exchange server 3 handtekeningen waarvan 1 met een plaatje Praktijk: ik moet Word als e-mail editor uitzetten om in een nieuwe mail een handtekening naar keuze te kunnen invoegen; het plaatje is keurig te zien. In de nieuwe situatie is de PC vervangen door een PC met win 7 32b als OS. Verder is alles gelijk gebleven. De 3 handtekeningen zijn lokaal op de machine nieuw aangemaakt. Om bij een nieuwe mail een handtekening naar keuze te kunnen invoegen moet ik, net zoals bij de XP machine, de Microsoft word als editor UIT zetten. Doe ik dat niet, dan kan ik in de nieuwe mail GEEN handtekening kiezen. Echter, het plaatje wordt niet getoond (wit vlak met rood kruis) Zodra ik Microsoft Word editor AAN zet vervalt de optie in een nieuwe mail om een handtekening in te voegen. De 3 gemaakt handtekeningen zijn dan niet meer selecteerbaar (volledig weg) Als ik echter een standaard handtekening kies (die met het plaatje) dan komt deze handtekening inclusief het plaatje keurig in beeld. Echter, ik wil geen standaard handtek, ik wil kiezen uit 1 van de 3 Kortom, ik zit klem. Als tussenoplossing heb ik het plaatje voorlopig weg gehaald uit de handtek, maar dit is eigenlijk onwenselijk. Wie weet de oplossing? Plaatje is overigens geprobeerd in bmp, gif lokaal opgeslagen en op de server opgeslagen. Nergens afdoende resultaat. Bedankt!
Link naar reactie
Probleem is opgelost. Tot nu toe opende ik Word als editor om een plaatje in te voegen met behulp van de knop: geavanceerd, tijdens het opmaken van een handtekening. Door in plaats daarvan rechts te klikken in de handtekening tekst op de gewenste plaats en te kiezen voor 'insert image' werkt e.e.a. feilloos. Dank voor het meedenken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...