Ga naar inhoud

Hoe kan ik de recorder van Windows media center uitzetten


anoniem

Aanbevolen berichten

Af en toe kijk ik tv op mijn pc. Dit doe ik met Windows Media Center->live tv kijken. Gedurende het tv kijken krijg ik af en toe de melding dat er niet verder gekeken kan worden omdat de schijf vol is. Dit zal te maken hebben met het feit dat als je zit te kijken, het programma ook automatisch wordt opgenomen. Ik kan nergens vinden of en waar ik dat kan uitzettten. Ik heb de instellingen voor het opnemen alle op de minimale waarden gezet, en ook al is er ruimte genoeg op de ingestelde harde schijf blijf ik de melding krijgen. Iemand enig idee waar ik het uit kan zetten. (een tip voor een alternatief programma is ook goed )
Link naar reactie
@ nieuwsgier, Misschien helpt dit: [ga naar] Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Systeembeheer\Services. In het scherm van Services, scroll naar Windows Media Center Scheduler Service. Windows Media Center Scheduler Service : hiermee worden opnamen van tv-programma's binnen WMC gestart en gestopt. Vermoedelijk staat de Opstarttype op Automatisch [?], wijzigen naar Handmatig. groet, mericya
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...