Ga naar inhoud

Adobe X reader update veroorzaakt problemen


anoniem

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, ik ben al maanden bezig een grote hoeveelheid documenten in te scannen tot PDFs van meerdere paginas. Omdat veel filenamen op elkaar lijken, heb ik de mapweergave op "miniatuurweergave" staan om de eerste pagina van het document meteen zichtbaar te krijgen. Gisteren na een week pauze met inscannen verder gegaan en het blijkt dat er geen nieuwe miniaturen worden aangemaakt. Ik heb de thumbs.db gedeleted en had vervolgens voor alle files alleen maar het grote logo van AdobeX als miniatuurweergave. Vervolgens heb ik systeemherstel gedaan met datum 13 september en hierna werkte alles weer normaal. Vervolgens klopten een aantal Windows XP updates aan, die door systeemherstel waren verwijderd. Na installatie van deze updates werkte ook alles nog als voorheen. Vervolgens klopte AdobeX aan met een beveiligingsupdate en daarna was het probleem weer terug. Wederom een systeemherstel uitgevoerd per 13 september en de Adobe X reader update weggegooid. Ik heb geprobeerd een e-mail adres bij Adobe te vinden om dit probleem te melden maar dat kan alleen telefonisch voor 39 dollar per gesprek. Daarom meld ik dit probleem maar even op dit forum met de door mij gevonden oplossing. Groeten van Ab Gobets
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...