Ga naar inhoud

Plaknotities in Win7 verdwijnen steeds


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo mensen, Heb een probleempje: Om mijn afspraken beter te kunnen onthouden en nakomen zet ik ze altijd in Plaknotities op het buroblad zodat ik ze zie. Nu verdwijnen ze de laatste tijd steeds van het buroblad met als gevolg dat ik een nieuwe moet starten met daarop wederom al mijn afspraken moet zetten. Kan iemand me vertellen wat hier loos is? Vind het nl heel vervelend. Groetenissen, Margreet.
Link naar reactie
Ik heb de indruk dat de heren bij MS ergens een foutje hebben gemaakt. Bij mij wil mijn Mediamonkey opeens niet meer opstarten, bij jou je plakkertjes. Oplossing? Ik heb Outlook en Google calander, de afspraken MN in Google kun je een pop-up aan hangen zodat die op een bepaald tijdstip op je scherm komt. idem een herinneringsmail. Moet in Outlook ook kunnen
Link naar reactie
@ Margreet57, dit is mijn werkwijze: De Plaknotities afsluiten: [b:a4ffd50979]NIET klikken [/b:a4ffd50979]op het kruisje van de plaknotities zelf; [img:a4ffd50979]http://i56.tinypic.com/20gco6o.jpg[/img:a4ffd50979] Maar klik met de rechtermuisknop op de taakbalk [icoon Plaknotites], en daarna kiezen voor [b:a4ffd50979]Venster sluiten[/b:a4ffd50979]. Alle Plaknotities vensters worden afgesloten. Soms heb ik er 12 of meer Plaknotities. Als je de pc op nieuw start de volgende dag: [b:a4ffd50979]01[/b:a4ffd50979]] klik met de rechtermuisknop op het icoontje Plaknotities / Plaknotities; OF [b:a4ffd50979]02[/b:a4ffd50979]] [nog sneller] klik met de linkermuisknop op het icoontje Plaknotities op de taakbalk, / alle Plaknotities worden geopent. ps. als je Ccleaner gebruikt: LETOP wat je aanvinkt wat verwijderd / schoongemaakt mag worden door Ccleaner. groet, mericya
Link naar reactie
Ik kan nu helemaal geen plaknotities meer op mn buroblad neerzetten. Haalde hem altijd bij de gadgets die in Win7 zaten vandaan, maar daar zitten ze niet meer in. Heb op de gadgets via internet gekeken maar die daar aangeboden worden: http://gallery.live.com/results.aspx?c=0&bt=1&pl=1&st=5 zijn niet geverifieerd, dus dat durf ik niet aan. Je tekst en uitleg was goed bedoeld hoor Mericya, maar ik kan hem nu niet gebruiken helaas..... Ja Anjo, je zou toch zeggen: Win7 is nu wel uit de kinderziektes, maar nee hoor.... Nou ja, ik moet maar es naar iets anders op zoek gaan denk ik... Groetenissen, Margreet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...