Ga naar inhoud

Laptop blijf bij het afsluiten hangen na windows update


anoniem

Aanbevolen berichten

Goedeavond, Zal mij even voorstellen. Ik ben Ardus en ben als niewste lid aangemeld. Heb een probleem dat ik tot nu toe nog niet heb kunnen oplossen. Nadat ik 12 update heb gedownload voor Windows 7 Prof. en geinstalleerd zijn, vraag het systeem opnieuw op te starten. dat doe ik dan ook en dan verschijnt er een draaiende cursor met de tekst. [b:2f0d496af3]Er worden bewerkingen uitgevoerd.Een ogenblik geduld.De computer wordt automatisch uitgeschakeld nadat de bewerkingen zijn voltooid[/b:2f0d496af3][/b]De cursor geeft aan dat er iets gebeurd maar er gebeurd niets, zo een 8 uur de computer aan laten staan zonder dat hij uitschakeld. Dan de aan en uit knop 5 tellen vastgehouden dat hij zich uitschakeld en daarna gewoon weer opgestart.Dan sluit ik weer af en dan kom ik in het zelfde venster terecht met weer het zelfde opschrift.Dit heb ik tig keren gedaan en ook in veilige modus opgestart maar dat helpt allemaal niets. Ik kan wel afsluiten in slaap of sluimermodus, dan geen problemen. Is er iemand die mij zou kunnen helpen zodat de laptop weer normaal afsluit. Nu weet ik opnieuw installeren en dan is het verholpen, maar ik vind dat geen optie. Alvast bedankt, groetjes Ardus.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...