Ga naar inhoud

agenda en mail tegelijk op scherm in Windows live mail


anoniem

Aanbevolen berichten

windows Live Mail open Dan linksboven heb je een blauwe blokje, daarnaast staat dan Start/Mappen/Beeld en Accounts. Klik op Beeld, dan komen er andere dingen boven staan. Dan een beetje naar rechts toe boven, en daar staat dan Agendavenster. Daar op klikken, krijg je rechts de maand kalender te staan, met daar onder de afspraken van die dagen.
Link naar reactie
[img][img:96a9cc5c64]http://i210.photobucket.com/albums/bb290/koper2008/Image1.jpg[/img:96a9cc5c64][/img] windows Live Mail open Dan linksboven heb je een blauwe blokje, daarnaast staat dan Start/Mappen/Beeld en Accounts. Klik op Beeld, dan komen er andere dingen boven staan. Dan een beetje naar rechts toe boven, en daar staat dan Agendavenster. Daar op klikken, krijg je rechts de maand kalender te staan, met daar onder de afspraken van die dagen.
Link naar reactie
Afbeeldingen kunnen inderdaad worden getoond in uw bericht. Alhoewel, er is geen functie om afbeeldingen te uploaden naar dit forum. Je kan een link plaatsen naar een afbeelding op een publiek toegankelijke web server, bijvoorbeeld http://www.een-ongekende-plaats.net/mijn-foto.gif. Je kan niet linken naar afbeeldingen opgeslagen op uw eigen PC (tenzij het een publiek toegankelijke server is) noch afbeeldingen opgeslagen op bvb, e.g. hotmail of yahoo mailboxes, sites met wachtwoord beveiliging, enz. Om de afbeelding te tonen gebruik je liefst de BBCode [img] tag of soortgelijk in HTML (indien toegelaten). Afbeeldingen dingen altijd te eindigen op .jpg, .jpeg, .gif of .png. Naar boven Ik heb mijn afbeeldings op www.photobucket.com staan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...