Ga naar inhoud

Draadloze netwerkverbinding wordt verbroken?


heinonline

Aanbevolen berichten

Goedendag, Ik heb een ziggo modem met een netgear router en een laptop met W7 waarmee ik wireless verbonden ben genaamd "W" ik kan de modem van Ziggo ook zien maar daar kan ik niet mee op WWW maar elke keer als ik verbinding met internet wilgaat mijn laptop verbinding maken met het ziggo modem die echter niet op www gaat vanwege dat deze is afgesloten wegens eraan gekoppelde router van netgear, als ik naar de internettoegangen kijk zie ik ze alle twee ziggo en netgear en als ik ze ze aanklik is het aanvink veld "automatisch verbinding maken" verdwenen. Ik kan wel met rechter muisknop verbinding verbreken aanklikken waarna netwerk automatisch kiest voor ziggo enof netgear, en wanneer ik voor netgear gekozen heb kan ik op www maar dat is ook niet stabiel soms 1 uur dan wordt de laptop eruit gegooid soms 3 a 4 dagen soms 1 week , hoe kan ik alles resetten zodat het weer naar fabrieksinstellingen gaat en ik alles met een schone lei kan instellen? mvgr Hein
Link naar reactie
Op de NetGear-router zit een knop waarmee je deze terug kunt brengen naar de fabrieksinstellingen. Als je een paperclip pakt en die kleine knop (zit verborgen bij een smalle doorgang) zo'n negentig seconden indrukt, dan zal deze zich compleet resetten naar de fabrieksinstellingen. Het is ook handig als je de bestaande verbindingen vergeet op je laptop. Dus verwijder ze eerst en zet dan de router terug naar de fabrieksinstellingen. Hoe lang heb je de router al ingesteld staan en deed het probleem zich meteen na de installatie voor?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...