Ga naar inhoud

mp3 bestanden samenvoegen


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een aantal mp3 bestanden, die ik op verschillende manieren zou willen samnvoegen tot enkele grote bestanden. Deze bestanden moeten dan als één bestand, dwz zonder onderbreking, afgespeeld kunnen worden. Wat is hier een goed programma voor? Verontschuldiging indien dit een 'kleuter'-vraag is, maar ik weet niet veel van het manipuleren van mp3 bestanden.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
[quote:710ca9fa8e="derkdejong"]gebruik een mp3joiner: even googlen en je vindt en vracht aan gratis tooltjes. gewoon uitproberen, en je zal al spoedig resultaat boeken.[/quote:710ca9fa8e] Helaas, het resultaat viel wat tegen. Ik heb de probeer-versie van drie joiners geprobeerd [MP3 splitter & joiner, Focus MP3 cutter joiner, MP3 cutter and joiner]. Probleem zit 'm in het feit dat ik tientallen korte/kleine MP3-bestanden heb, en die aaneen wil rijgen tot één bestand. Elk bestandje afzonderlijk toevoegen zou met deze programma's (in zoverre ik ze begrepen heb) uren vergen. Weet iemand een (freeware-)joiner, waarmee het rijgen redelijk gemakkelijk te doen is?
Link naar reactie
[quote:132295073f="Passer"]Ik gebruik de freeware [url=http://www.mp3-joiner.net/]mp3-joiner[/url] - en die werkt snel en goed.[/quote:132295073f] MP3 Joiner Pro gedownload. Ging vergezeld van een korte enquête, waarna Avast er wat uitviste wat er niet zou mogen zijn. Geínstalleerd en gedraaid. Voor mijn doel lijkt het een geschikt programma. Jammergenoeg kwam er meteen een voortijdige afsluiting. Ik ga het later weer eens proberen.
Link naar reactie
[quote:4d2df5e583="ldej24"]mp3 bestanden (..) samnvoegen (..) Wat is hier een goed programma voor? [/quote:4d2df5e583] Windows [url=http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/Command-Prompt-frequently-asked-questions]Opdrachtprompt[/url]. Zie voor uitleg, deze tip op Lifehacker [url=http://lifehacker.com/#%215091513/create-an-mp3-mix-from-the-command-line]Create an MP3 Mix from the Command Line[/url].
Link naar reactie
[quote="jolo] Create an MP3 Mix from the Command Line [/quote] "copy /b", een uitstekende oplossing. Was wel weer wennen aan het feit dat onder DOS er geen spaties in files en folders mogen staan. Maar met wat puzzelen en herbenoemen (m.b.v. Gyula's Navigator) een voor mijn doel excellent resultaat gekregen. Hartelijk dank voor goede raad.
Link naar reactie
[quote:dea10a46cc="gerardb"]Format Factory doet dit overigens (en nog veel meer!) ook uitstekend.[/quote:dea10a46cc] Wellicht doet het te véél. Vond volgend gebruikerskommentaar: ---------------------------------------------------------------------------------- I have used Format Factory for a while. However, I absolutely DESPISE that fact that it installs two unwanted products - the QUICKSTORES TOOLBAR and the ASK TOOLBAR (and sets my browser Home page to "Ask", ironically without "asking"). Neither of these are needed to run Format Factory, and they were installed without any prompts (to option to NOT install). My final verdict - Format Factory is simple with plenty of supported audio and video formats, and is fairly stable. But if you install it, you will likely want to do several things things: 1) Uninstall the Ask Toolbar from Control Panel (also check your browser Add-Ons) 2) Uninstall the QuickStores Toolbar (also from Control Panel, also check your browser Add-Ons) 3) Reset your HOME page on you browser (affects both IE and Firefox Best: Very simple to use, plenty of supported audio and video formats (and codecs), and is fairly stable Worst: Riddled with unwanted add-ons (of which many security sites consider to be Spyware) ------------------------------------------------------------------------------------ Voorlopig blijf ik bij "copy /b".
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...