Ga naar inhoud

50 jarigen zoeken


Aanbevolen berichten

Kan iemand mij op weg helpen. Ik heb een excel tabel met een kolom geboortedatum. Nu wil ik van alle mensen weten wie er 50 worden in een maand of jaar De personen staan per maand in een apart werkblad per maand. Dus in die maand wil ik weten wie er die maand 50 worden. Kan ik ook van alle werkbladen (dus alle maanden) in een keer alle 50 ers zien? Wie weet hier meer van?
Link naar reactie
Aan doorverwijzen naar andere fora zonder een specifiek topic te noemen heeft de TS denk ik niet veel, zo blijft hij aan de gang met vragen stellen. Dit doe je hoogstens bij zeer specifieke vragen, niet bij een doorsnee excel-probleem wat nog geen dag op het forum staat. Misschien kan je wat met de volgende formule: =DATUMVERSCHIL(A1;VANDAAG();"m") Deze berekent van de (geboorte)datum in A1 het aantal maanden tov vandaag. Bij iemand die deze maand 50 wordt, zou dat 599 of 600 als uitkomst moeten opleveren (afhankelijk van exacte verjaardag).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...