Ga naar inhoud

Backup van programma met registerinstellingen mogelijk?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik vraag me af of er een backupprogramma bestaat waarmee het mogelijk is een programma of meerdere programma's te backuppen met registerinstellingen zodat ik deze kan terugzetten zodat alles voor dat ene programma goed staat in b.v. het startmenu. snelkoppeling en dat ik 'm dan meteen kan gebruiken als ik 'm heb teruggezet in b.v. een nieuwe xp installatie zonder het programma te hoeven registreren.
Link naar reactie
Ik heb inmiddels acronis true image 2011 aangeschaft. Ik heb in ieder geval een backup gemaakt voor het geval mijn geëxperimenteer helemaal mis gaat.Wat ik nu wil proberen is op m'n nieuwe xp installatie een programma terug te zetten bijv. office 2003 met alles wat daaraan hangt zoals snelkoppeling op bureaublad, alle documenten die ik met office heb geopend, zeg maar dat het programma na een recovery precies zo werkt als toen die net was geïnstalleerd.Hoe doe ik dat?
Link naar reactie
[quote:a0bf43ecb8="derkdejong"]met een enkel programma mag het soms wel eens lukken wat jij wilt, maar met een uitgebreide suite als office, met (duizenden?) registerverwijzingen is dat een onmogelijke zaak. zet je data veilig op een andere schijf, achterhaal het licentienummer van je office en installeer gewoon opnieuw.[/quote:a0bf43ecb8] Als je een "image" maakt van de harde schijf, heb je toch alles mee ? Of vergis ik mij zo sterk ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...