Ga naar inhoud

Full disk Fighter


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik kreeg een gratis scan aangeboden van full disk fighter. Ik heb het geprobeerd en kreeg als reactie dat de conditie van mijn PC slecht was. Als ik alle adviezen wil opvolgen moet ik het programma kopen. Nu is dit niet zo'n groot probleem. Maar ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met Full Disk Fighter. Is het programma echt zo goed?
Link naar reactie
en op 16-12-10 schreef Abraham54 o.a. "ik lees in dat andere topic van jou dat je ook Advanced System Care gebruikt. Dat tool gebruikt bestanden van Malwarebytes en gerenommeerde Westerse antivirusmakers. Het is aan jouw dit frauduleuze tool te blijven gebruiken - inclusief de spyware toolbars die meegeïnstalleerd worden! In ieder geval zal je eigen antivirus blij zijn, indien dit tool verwijderd wordt. Bijgevolg: doordat daardoor conflicten met de gebruikte antivirus worden opgeheven, stijgt ook weer het beveiligingsniveau van de door jou ingezette antivirus naar normaal niveau!" en dat was naar aanleiding van mijn vraag [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=211126&highlight=] HIER [/url].
Link naar reactie
  • 10 maanden later...
Ik heb dit programma netjes gekocht. Na installatie werd aangegeven dat de PC zeer slecht was. Er waren veel dubbele onderdelen. Ik heb een aantal als te verwijderen aangeklikt en die wilde ik opslaan in een map. Het prog. gaf aan dat er onvoldoende ruimte was (op een schijf van 500 GB). Ik heb het programma afgesloten en opnieuw gestart. Melding zeer goed!! Je moet bovendien zeer goed oppassen wat je verwijderd want anders werken sommige programma's niet meer. Je koopt dus gebakken lucht. Ik heb 3 x een bericht gestuurd naar de leverancier maar er wordt op geen enkele manier gereageerd. Gezien deze zeer negatieve ervaring adviseer ik om dit programma NIET aan te schaffen.
Link naar reactie
Omdat ik het programma recent aangeboden kreeg, en dus gekocht had, lijkt het mij toch zinvol om eventuele kopers te waarschuwen voor aanbieders die wel willen verkopen maar die geen enkele zorg besteden aan de nazorg als er iets mis gaat. Dit programma ervaar ik als zeer schadelijk voor de gemiddelde PC gebruiker, zoals ik. Als ik de neige ben met deze ervaringen dan zal er niet gereageerd worden en dat vind ik ook prima.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...