Ga naar inhoud

broadcom advanced control suite verwijderen


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Om te kijken welke kanalen vrij waren voor onze WLAN had ik broadcom advanced control suite geïnstalleerd, maar dat kan ook via de beheerpagina van de modem, dus dat programma heb ik volgens mij niet meer nodig. Hellaas kan ik het niet vinden in de lijst met software applicaties, daar staat alleen Broadcom netXtreme driver installer oid, weet iemand of en hoe ik dit programma kan verwijderen? Dank, LE
Link naar reactie
Je zoun in de map c:\program files kunnen zoeken naar de installatie map. Als je geluk hebt staat daar een "un-install".exe Mogelijk is het opnieuw starten van het installatie-programma de optie die je zoekt en krijg je daar de mogelijkheid om te verwijderen. Op internet vind je er verschillende vragen over, maar tot nu toe lees ik alleen maar de optie om het op de normale manier (configuratiescherm-software) te verwijderen: From the Windows Control Panel, double-click Add/Remove Programs. • At the Add/Remove window, select "Broadcom Management Programs" and click Change/Remove . The InstallShield Wizard screen appears. • Click the Remove radio button and click Next. The Confirm File Deletion screen appears. • Click OK. An information screen will appear confirming update. • Reboot your system to complete the BACS removal
Link naar reactie
Zou kunnen als de map leeg is bijvoorbeeld. Je kunt dan nu beter het programma nog eens installeren en dan op de reguliere wijze verwijderen. Op deze manier zouden alle restanten moeten verdwijnen. Als je XP gebruikt is het programma Sandboxie een aardige optie om dit soort problemen te voorkomen. Je creeert daarmee een afgeschermde omgeving (de zandbak). In die omgeving kun je prima testen. Zodra je Sandboxie sluit zijn er geen restanten meer in je Windows. Enig nadeel: als een programma bevalt, moet je het dus daarna weer in je reguliere Windows installeren, maar dat is slechts een klein prijsje voor het schoonhouden van Windows.
Link naar reactie
neem aan dat je met Het opnieuw starten van het installatieprogramma en ”het programma nog eens installeren” hetzelfde bedoelt? probeer nu de broadcom advanced control suite te vinden op de broadcom site, maar die zie ik niet, wel een downloadlink: NetXtreme I Server, en dat lijkt veel op wat ik in mijn software lijst heb staan: “NetXtreme I Netlink Driver and managment installer” had ik misschien duidelijker moeten aangeven, m.a.w. is het de oplossing die te verwijderen? Groeten, LE
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...