Ga naar inhoud

applicatie voor applicatie en site blokkade


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo, ik ben middelbare scholier die beseft dat hij zich niet goed op het huiswerk kan concentreren omdat er teveel applicaties op mijn computer staan die mn aandacht trekken. is er een (veilig) programma waarmee ik andere programma's tot bijv. 's avonds 9 uur kan blokkeren? zo mogelijk met een manier om word en andere office applicaties nog werkend te houden. Is er misschien ook een programma waarbij hetzelfde kan met geselecteerde internetsites? groets en danks
Link naar reactie
ja dt moet denk ik wel ongeveer t trucje doen.. eehm.. die norton, blokkeerd die ook applicaties? tijdslot is idd handig en komt goed van pas, maar als er heel misschien een programma is die ook bepaalde programma's kan blokkeren, dan zou dat helemaal geweldig zijn :) oh, nog 1 vraag.. als ik er meerderen installeer, vliegen die dan niet elkaar in de haren? (zo als in voorbeeld dat 2 antivirus scanners elkaar detecteren, zo kan het zijn dat deze programma's elkaar in de haren vliegen wanneer je de een wilt wijzigen?) iig al bedankt voor deze.
Link naar reactie
aan de ene kant vindt ik het goed van je dat je gaat zoeken naar dit soort programma's om de studie te bevorderen. In theorie een goed idee.... Maar, als je niet de discipline hebt om je andere programma's en games met rust te laten, (als je die wel hebt, heb je zulke blokkeer-programma's helemaal niet nodig), kun je dan wel die programma's hun werk laten doen? Jij bent degene die de controle hebt over het programma dat je games blokkeert en als je geen zin hebt in de studie kun je simpel de blokkade opheffen en toch gaan gamen. dat is het zelfde als een alarm zetten om te moeten stoppen met gamen, bv om administratie te gaan doen. als je wilt kun je dat alarm uitzetten en verder gamen. Kortom: De beste oplossing blijft toch gewoon jezelf dwingen om de dingen te doen die belangrijk zijn. Discipline.
Link naar reactie