Ga naar inhoud

OUTLOOK: Office 2007 na verwijderen TRIAL Office 2010


anoniem

Aanbevolen berichten

Gegeven: - Laptop met Vista 32bit. Uptodate met upgrades, geen problemen. - Office 2007 werkt zonder problemen Geprobeerd: - Office 2010 installatie TRIAL versie, hierbij wordt OUTLOOK 2007 onklaar gemaakt. Alle OUTLOOK 2007 accounts en post komen in OUTLOOK 2010. - dit werkt aardig, geen grote voordelen tov Office 2007, dus Office 2010 TRIAL verwijderd. Na verwijderen Office 2010 werkt OUTLOOK 2007 niet meer, dit opnieuw geinstalleerd, alle gegevens en instellingen worden overgenomen. OUTLOOK 2007 werkt zoals het hoort zonder problemen, echter bij opstarten van OUTLOOK 2007 verschijnt elke keer het volgende bericht: =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Het e-mailprofiel Outlook2007 is met een nieuwere versie van Outlook gemaakt en hierin bevindt zich mogelijk informatie die niet compatibel is met uw huidige versie van Outlook. Als u problemen met dit profiel ondervindt, kunt u een nieuw profiel maken. Klik in het Configuratiescherm op Post, vervolgens op Profielen weergeven en tenslotte op Toevoegen. [OK] [Annuleren] =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= Ik heb geen problemen en dit waarschuwingsbericht kan ik niet uitzetten. Hoe kan ik een nieuw profiel aanmaken (waar doe je dat). Op de plek die aangegeven wordt in het bericht (Windows/Start/Configuratiescherm) kom ik niet veel verder. Is er een configuratiescherm in Office ?? Hoe kan ik dit profiel aanmaken ? Is er een manier om de instellingen die 2010 van 2007 heeft overgenomen, gewoon weer terug te zetten in Office 2007 om van dit bericht af te komen. Er stonden meldingen op internet over de Office Connector, die toevoeging gebruik ik niet en is van het systeem verwijderd. Weet iemand hoe dit probleem wat gemaakt wordt via een MS bericht opgelost kan worden ? In de praktijk treden er geen problemen op, dit bericht van MS verschijnt onnodig elke keer als OUTLOOK 2007 wordt opgestart. Bedankt voor uw reactie.
Link naar reactie
Bedankt voor je reactie. Ik heb de oplossing gevonden: ga naar Start/Configuratiescherm, ga naar Klassieke weergave, kies e-Mail, kies Profielen, kies op toevoegen, geef profiel een naam, stel OUTLOOK in met opstarten met dit profiel. Voordat ik dit gedaan heb heb ik alle persoonlijke instellingen geExporteerd in .pst formaat. Na aanpassen profiel alle persoonlijke instellingen geImporteerd. Het werkt zoals het hoort te werken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...