Ga naar inhoud

eRecovery stopt bij 23% en staat vast


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:e83ee086a5="The Dragon"]Ik zou er gewoon mee naar de winkel gaan ,heb je nog garantie op de laptop?[/quote:e83ee086a5] De laptop is een kleine 3 vjaar oud. Maar niets meer doen houdt in dat hij niet verder komt dan die 23%. Ik kan dit wel weer opnieuw opstarten maar stopt dan weer op het zelfde punt. Zijn er nog andere mogelijkheden?
Link naar reactie
Doe je de herstel optie via cd/dvd of via herstel partitie die op de hard disk staat? 1e kopie van die dingen maken en kijken of het dan wel lukt. Ik weet niet welke windows versie je gebruikt, maar je kan een een windows xp/vista / 7 dvd gebruiken en je eigen licentie key gebruiken. De drivers zijn bij acer te downloaden
Link naar reactie
[quote:acc5cb79fe="pdexie"]Ik weet niet welke windows versie je gebruikt, maar je kan een een windows xp/vista / 7 dvd gebruiken en je eigen licentie key gebruiken. De drivers zijn bij acer te downloaden[/quote:acc5cb79fe] Dat is sowieso een goede tip, want zo voorkom je een hoop "aanbiedingen" en andere mee geinstalleerde zooi.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...