Ga naar inhoud

Medion Tv-Kaart software........


anoniem

Aanbevolen berichten

Een vraag voor een broertje van mij die weer wat eens gekocht heeft. Hij dacht slim te zijn en tv-kijken en computeren te combineren, dus heeft hij een 2e-hands pc gekocht met tv-kaart.... En nu het probleem: er waren opstart problemen en was zeer traag in gebruik, ooit was er Vista fabrieks-af geinstalleerd, daarna een grote format C:\, dus ook de partitie met de fabrieks-back-up, gelukkig wel alle installatie-cd's, om daarna voorzien te zijn van XP. Dus ik heb er een verse XP-pro sp3 NL erop gezet, alle drivers erop, tot zover appeltje-eitje en alles werkt.....behalve de tv-kaart, deze is voorzien van de juiste driver, alleen kan ik op geen enkele cd de benodigde software vinden....ook niet op de site van Medion. Wie kan mij een stapje verder helpen met het vinden van de juiste software?? Gaat om een Medion MT7 MED MT448G, volgens de site van Medion zou het een PC MD 8820A-NL zijn met een tv-hybride Pilote Philips 7131/7134 tv-kaart. Gaat dit nog haalbaar zijn? of kan ik beter een nieuwe kaart erin zetten? BVD
Link naar reactie
Dank voor de bijdrage, alleen als mijn Duits goed genoeg is, dan is dit een site voor drivers, en die staat gewoon op de cd en is al geinstalleerd, dat werkt correct, er is alleen geen software erbij waarmee je daadwerkelijk de zenders (analoog) kan bekijken. Ik meende dat via een buitenlandse site aangegeven word dat je hem kan activeren via de Medion media centre, maar die zit er dus niet meer op na de geweldige actie van de vorige reparatie :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...