Ga naar inhoud

snijlijnen aanbrengen in Worddocument


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste mensen, Moet bij een copyshop een document aanleveren van verscheidene pagina's. Het is opgemaakt met Word97, op grootte A5. Er moeten snijlijnen zijn aangebracht. In de helpfunctie van Word97 vind ik niets over het aanbrengen van snijlijnen. Kan iemand mij vertellen hoe dat moet? Als ik het bewuste doc. op het scherm zet, zie ik alles al in A-5 staan, dus met grijs op de rest van het scherm eromheen. Het doc. moet vervolgens als pdf-je worden aangeleverd. Ik neem aan dat als de snijlijnen eenmaal in het origineel staan, dat die ook gewoon zichtbaar blijven in het pdf-bestand. Dank! gr. :D Ruud Muschter
Link naar reactie
Heb iets dergelijks inderdaad geprobeerd, feitelijk door via Opmaak, Randen en Arcering een kader om de tekst te plaatsen. Heb echter geen manier gevonden om dat vast te zetten voor alle pagina's van een bestaand document. Toch ben ik verder gekomen, want ik heb de tekst aangeleverd bij de copyshop, reeds als A5 opgemaakt. Zij drukken die dan dwars af op een A4-tje. Dan past het hoe dan ook en heeft men geen snijlijnen meer nodig. Dank voor het meedenken! :D Gr. Ruud Muschter[/i]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...