Ga naar inhoud

Windows Live


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een nieuwe PC (YEAAAH), en hier heb ik MSN op gedownload en geinstalleerd. Er was weer een nieuwe (2010), en dacht van, nouja, zal wel goed zijn. Nier echt dus... Onoverzichtelijk, en werkt irritant. Daarbij werkt Messenger Plus niet goed meer, waardoor ik niet meer op 2 accounts kan. Dus had ik besloten de oude, 2009, er op te zetten. Dus ik die downloaden, installeren, error: Eerst de nieuwe versie eraf gooien.... Kay great, Windows Live heeft blijkbaar GEEN uninstal mogelijkheid. Hoe The Fock krijg ik het eraf?! Uiteindelijk is het me via via het configuratiescherm gelukt. Alleen is er iets niet helemaal goed gegaan... Als ik de oude wil installeren krijg ik nog dezelfde error, en als ik de nieuwe open geeft hij aan dat het programma niet meer bestaat... Hij is dus nog geinstalleerd zonder geinstalleerd te zijn. Met als resultaat, ik kan helemaal niet meer op MSN. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Link naar reactie
[quote:b8cfdf6052="Eleky"]De error dat er al een nieuwe versie is geinstaleerd[/quote:b8cfdf6052] Dan zouden er nog restjes van de nieuw geïnstalleerde MSN achter gebleven kunnen zijn. Over hoe je die restjes weg kun krijgen, staat er een artikel op de site van computer!totaal http://computertotaal.nl/article/20871/programma-s-drastisch-verwijderen.html Eventueel zou je het register kunnen laten opschonen door applicatie CCleaner. Ook daarover staat een artikel op de site van computer!totaal http://computertotaal.nl/article/5309/workshop-ccleaner-2-01-507.html
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...