Ga naar inhoud

settings kopieeren van oude windows + apps naar schone windo


anoniem

Aanbevolen berichten

Heb een PC die besmet is (backdoor virus) waardoor alle netwerkverbindingen disabled zijn. Is er een programma dat ik van alle settings (shares, instellingen per programma) e.d. een kopie kan maken zodat ik dit kan overzetten op nieuwe PC? Heb het niet over windows standaard tool maar over een meer geavanceerde tool. Het lijkt me niet dat ik complete apps kan backuppen en restoren maar wellicht is er toch een zeer slimme tool die het wel kan. Drivers backuppen en restoren kan ik uiteraard zelf gaat echt om settings en apps. Gaat om veel grafische software zoals Adobe, Corel Draw en specifieke software van Xerox etc. Betreft Windows XP OS.
Link naar reactie
heb nog niet van ze een tool gehoord. lijkt e ook redelijk ondoenlijk, en dus niet erg betrouwbaar als het wel zou bestaan. elk programma is weer anders wat betreft de opslag van instellingen.... en overigens zou ik het ook nogal link vinden om op een ruwe wijze instellingen van een besmet, en kennelijk niet meer te fixen systeem te importeren in een schoon systeem. ik zou dus kiezen voor een bloknootje...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...