Ga naar inhoud

proefversie van spel de-installeren


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:77b47f53b9="f.j.stols"]Kennelijk is er op een nieuwe pc met XP ook een proefversie van The Lord of the Rings meegekomen. Dat zag ik met een controle van het programma Soluto vandaag.Ik stel geen prijs op dit spel, maar ik kan het ook absoluut nergens vinden. iemand enig idee?[/quote:77b47f53b9] Nieuwe PC met XP? Mischien staan er nog resten van dit programma op of is het een false melding. Staat er nergens een locatie aangegeven waar bestanden zouden moeten staan? Ken het programma Soluto overigens niet, is het wel een betrouwbaar programma?
Link naar reactie
op de nieuwsbrief van C!T stond deze [url=http://xmail.idg.nl/optiext/optiextension.dll?ID=ScVVOVTKzdbC2%2BROcy9bq5RxcNfp5Om1kEVm8_] over Soluto [/url] , en dan kom je [url=http://computertotaal.nl/article/21666/verkort-het-opstartproces-van-uw-pc.html?utm_source=CT&utm_medium=nieuwsbrief&utm_campaign=CTNB2010week43&m_i=mIpmTR0ZIww3PjyxlP0kApoGFBzLAkvQ8Avs_D%2BESHptdx1m9] hier [/url] terecht. Volgens mij vrij onschuldig. En het kan best zo zijn dat die Lord meegekomen is met ATI drivers voor het moederbord. Aangezien ik kennelijk geen aangepaste installatie van die update heb gedaan valt er ook niets uit te vinken en last heb ik er niet van, maar ik kwam het m.o.m. toevallig tegen.
Link naar reactie
[opinie-mode]Als we op dit forum ook nog alles gaan behandelen waar we [b:16ece04203]geen interesse[/b:16ece04203] in hebben... en [b:16ece04203]geen last[/b:16ece04203] van hebben... dan blazen we met [b:16ece04203][i:16ece04203][u:16ece04203]deze complete non-info vragen [/b:16ece04203][/i:16ece04203][/u:16ece04203]het forum straks compleet op....[/opinie-mode]
Link naar reactie
Ik sla wel vaker (heel veel) onderwerpen over in een forum die mij niet interesseren. Ook probeer ik mijn pc zo schoon mogelijk te houden met de kennis die ik heb. Tevoren kan ik niet altijd overzien wat het effect van ongewenste software of wat voor soort bestanden dan ook zal zijn. Uiteraard heb ik wel vaker vragen gesteld die niet voor iedereen interessant zijn, maar ik denk dat een forum daar ook voor dient. Voor opblazen ben ik niet zo bang.
Link naar reactie
in eerste instantie heb ik het niet over interessant gehad: (citaat) "meegekomen is met ATI drivers voor het moederbord. Aangezien ik kennelijk geen aangepaste installatie van die update heb gedaan valt er ook niets uit te vinken en last heb ik er niet van" Pas in tweede instantie had ik het over m.o.m. interessante vragen, maar het wordt nu een ander soort discussie.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[quote:5c4a033373="f.j.stols"]Kennelijk is er op een nieuwe pc met XP ook een proefversie van The Lord of the Rings meegekomen. Dat zag ik met een controle van het programma Soluto vandaag.Ik stel geen prijs op dit spel, maar ik kan het ook absoluut nergens vinden. iemand enig idee?[/quote:5c4a033373] verwideren via yum remove
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...