Ga naar inhoud

taakbeheer openen vista


anoniem

Aanbevolen berichten

[img:ff7b11cf52]http://img688.imageshack.us/img688/914/foutmelding.jpg[/img:ff7b11cf52] [size=9:ff7b11cf52]dit is dus de foutmelding, ik wou 2 bestanden, common .dll & enigmauploader .ddl, verplaatsen naar het systeem (X:\Program Files\Enigma Software Group\SpyHunter) helaas krijg ik deze foutmelding, ik moet die bestanden verplaatsen om het programma werkend te krijgen., hoe op te lossen?[/size:ff7b11cf52] ------------------------------- het is gelukt, in het taakbeheer heb ik het programma helemaal afgelsoten, en toen (in het systeem van dat programma) die bestanden geplakt. maar nu heb ik het volgende probleem: in windows vista krijg ik mijn taakbeheer niet geopend :S. als ik CTRL+ALT+DEL doe, dan taakbeheer, dan ga ik terug naar mn scherm maar er word dan geen taakbeheer gestart. het is op de pc van een vriend en staat vol met virussen :S. weet iemand hoe ik het taakbeheer kan openen in vista?
Link naar reactie
die dll´s zullen wel in gebruik zijn. in veilige modus wil het misschien wel.... wel de pc al opnieuw gestart na installatie van spyhunter? vreemd overigens dat een programma waar je 40 euro voor moet betalen om het iets te laten doen, zo rottig geprogrammeerd is dat je zelf dll´s moet gaan lopen verplaatsen..
Link naar reactie
[quote:54a5c85c4d="derkdejong"]die dll´s zullen wel in gebruik zijn. in veilige modus wil het misschien wel.... wel de pc al opnieuw gestart na installatie van spyhunter? vreemd overigens dat een programma waar je 40 euro voor moet betalen om het iets te laten doen, zo rottig geprogrammeerd is dat je zelf dll´s moet gaan lopen verplaatsen..[/quote:54a5c85c4d] - ja sorry voor het wijzigen, maar toen ik begon met wijzigen had nog niemand gepost. - dat is juist de reden dat ik die dll bestanden moet verpalatsen, ik heb er geen 40 euro voor betaald. - ik zal het eens gaan proberen ja, in veilige modus. ik laat het nog wel weten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...