Ga naar inhoud

Meerdere foto's tegelijk verkleinen/hernoemen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo! ik had even een vraagje.. Is er een programma, of is het mogelijk om meerdere foto's tegelijk te verkleinen bij de zelfde hoeveelheid? is het ook mogelijk om b.v: de eerste vier letters (HUNK b.v) te hernoemen van meerdere bestanden tegelijk, maar dat alles wat daar achter stond gewoon blijft staan? (a5b6 b.v) B.v: = "HUNKA5B6" Greetz -UberGewei,
Link naar reactie
verkleinen: jpg resizer heb ik regelmatig gebruikt. google even met jpg resizer en je krijgt een vracht aan (freeware)mogelijkheden. hernoemen bestandsnamen: ik gebruik a5 renamer. is wellicht wat lastig te doorgronden maar heeft alle mogelijkheden aan boord en werkt als een speer . google met renamer en ook dat levert een boel mogelijkheden op.
Link naar reactie
Verkleinen van plaatjes: ik gebruik altijd [url=http://adionsoft.net/fastimageresize/] Fast image resizer[/url], klein progje dat precies doet wat het zegt. (gewoon bestanden uit verkenner naar het kadertje van het ding, sorry progje, slepen nadat je eerst via options de grootte en de map en zo bepaalde. Voor het hernoemen gebruik ik altijd CK Rename (freeware): makkelijk, overzichtelijk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...