Ga naar inhoud

Verzonden items via webmail binnenhalen in thunderbird


anoniem

Aanbevolen berichten

Als emailprogramma gebruik ik Mozilla Thunderbird. Ik beheer via Thunderbird diverse emailaccounts, wat op zich prima gaat. Het enige waar ik tegenaan loop is dat als ik via webmail (bijvoorbeeld squirrelmail) inlog op zo'n emailaccount en vanuit daar een email verstuur, deze niet wordt binnengehaald in thunderbird de volgende keer dat ik thunderbird opstart. Hoe krijg ik Thunderbird zover dat dit wel netjes geïmporteerd wordt?
Link naar reactie
[quote:b64bb9e16a="Ger"]Als emailprogramma gebruik ik Mozilla Thunderbird. Ik beheer via Thunderbird diverse emailaccounts, wat op zich prima gaat. Het enige waar ik tegenaan loop is dat als ik via webmail (bijvoorbeeld squirrelmail) inlog op zo'n emailaccount en vanuit daar een email verstuur, deze niet wordt binnengehaald in thunderbird de volgende keer dat ik thunderbird opstart. [/quote:b64bb9e16a]Voor zover ik weet, haalt geen enkel e-mailprogramma de via webmail verzonden e-mails binnen. Je zult dus voor een ander soort oplossing moeten kiezen, bv. dewelke hierboven door f.j.stols vermeld is.
Link naar reactie
[quote:67f77f6887="mld"]Ik loop tegen hetzelfde probleem aan bij Mozilla. Ik weet dat Oulook het wel doet: Die registreert het zelfs als je een bericht op de webmail al gelezen hebt. Daar zijn dus zowel in- als outbox grondig gekoppeld aan je webmail. Als iemand weet hoe je dit bij Mozilla kan veranderen..[/quote:67f77f6887] waarom maak je geen eigen topic aan met je probleem . je zit nu in een topic van een ander . dat heet geloof ik topic kapen
Link naar reactie
[quote:a99e30ceba="bsa100"][quote:a99e30ceba="mld"]Ik loop tegen hetzelfde probleem aan bij Mozilla. Ik weet dat Oulook het wel doet: Die registreert het zelfs als je een bericht op de webmail al gelezen hebt. Daar zijn dus zowel in- als outbox grondig gekoppeld aan je webmail. Als iemand weet hoe je dit bij Mozilla kan veranderen..[/quote:a99e30ceba] waarom maak je geen eigen topic aan met je probleem . je zit nu in een topic van een ander . dat heet geloof ik topic kapen[/quote:a99e30ceba]BSA je kan je probleem melden in het Feedback-topic. Graag onthouden van verder commentaar, daar zijn de mods voor. Toegevoegde waarde in dit topic van deze discussie is nul. @Mld: zolang je hetzelfde probleem hebt geen enkel probleem aan te haken bij dit topic. Als het probleem niet exact hetzelfde is graag een nieuw topic openen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...