Ga naar inhoud

Problemen met Phantom Armor


anoniem

Aanbevolen berichten

Hello, Een tijdje geleden instaleerde ik het programma Phantom Armor. Daar het niet aan mijn verwachtingen voldeed, zou het VOLLEDIG verwijderd moeten worden. Zodat alles bijft Ik heb het met heel veel moeite kunnen verwijderen, maar de beveiliging blijft, zodat dat verwijderde bestanden steeds terugkomen, en nieuwe bestanden steeds verwijderd worden. Telkens waneer ik het opnieuw instaleer, weet het programma zelf mijn wachtwoord ook nog. Het moet dus zijn dat het op de achtergrond nog draait. Graag zou ik het programma VOLLEDIG verwijderen, zodat alles wat ik verander aan mijn computer ook BLIJFT. Wie kan me daarbij helpen? Het is wel erg dringend !! ps. Zou bij het verwijderen van de softwaarde Nortron TERUG werken? Dat werkt momenteel niet.
Link naar reactie
[quote:38e05616d0="bsa100"]alles van dat progg uit het register halen met bv CCleaner . of zelf zoeken in het register >regedit >progg naam . door zoeken met F3[/quote:38e05616d0] Beste, Ik kan indien ik via regedit zoek, zoals je opgeeft, kan ik niets vinden. Bestaat er hier echt geen andere oplossing voor. Ieder programma dat je installeert, moet je toch ook kunnen verwijderen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...