Ga naar inhoud

HD leegmaken


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb laatst windows 7 geinstalleerd op mijn pc. Ik heb een 750gb maxtor harde schijf die ik ingedeeldt heb in 3 partities. 1 partitie met Windows 7 1 partitie met Data En ik heb 1 partitie gemaakt waar ik naast Windows 7 een versie van Linux wil gaan draaien (Ubuntu 10.10) Nou vond ik het installeren van Ubuntu al een vaag gedoe opzich (op basis van instellen van partitie enz) Maar nu zie ik ineens dat er maar de helft van mijn HD aan ruimte gebruikt word. De partities hebben 125, 117 en 150 gb. De overige ruimte van mijn HD is aangewezen als 'niet toegewezen ruimte' Ik weet niet hoe ik die toegewezen ruimte weer beschikbaar maak. Ik denk dat ik gewoon alles opnieuw ga installeren, want Linux werkt nu nog steeds niet naast Windows 7. Ik heb uiteindelijk besloten om tijdens de installatie van Linux aan te geven dat hij deze gewoon 'NAAST' Windows moest installeren, maar bij het opstarten krijg ik niet de keuze om een besturingssysteem te installeren en start gelijk Windows 7 op. Als ik de Windows 7 cd laadt, heb ik wel de mogelijkheid om aan te geven dat ik de huidige partities kan formatteren. Maar de niet toegewezen ruimte kan ik niets aan veranderen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...