Ga naar inhoud

Office 2010 Pro Engels: taalmodule NL


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb Office 2010 Pro geinstalleerd. Het is alleen een Engelstalige versie. Medegebruikers hebben liever Office vensters in NL, net als bij de vorige geinstalleerde versie van Office 2007. Nu heb ik bij Microsoft gekeken naar taalmodules. Als je daarvoor kiest bij Office 2010 dan wordt je doorverwezen naar taalmodules van Office 2007. Kunnen die zondermeer in Office 2010 gebruikt worden. Onder de Beta's van 2010 staan downloads voor taalmodules, daarin zit ook NL. Ik weet niet of die voor een Office 2010 Pro versie is te gebruiken. (dus niet beta). Vragen: - kunnen losse taalmodules van office 2007 in office 2010 gebruikt worden ? - voorheen was office 2007 NL geinstalleerd, levert dit problemen op, als 2007 ook nog geinstalleerd is naast Office 2010 (dat werkt gewoon, met uitzondering van Outlook, Outlook 2007 wordt onklaar gemaakt en alleen )Outlook 2010 werkt dan nog, in samenwerking met Word 2010). - kunnen beta taal modules van Office 2010 geinstalleerd worden in Office 2010 Pro Engels (geen beta), of levert dit problemen op. NB: ik wil taalmodule gewoon via microsoft downloaden, kost E 21. Onduidelijk is of taalmodule Office 2007 dan wel werkt onder Office 2010.
Link naar reactie
Wat je kunt proberen is het volgende: ga naar www.office.com/downloadoffice klik op [i:664a688def]Downloaden[/i:664a688def] helemaal onder in beeld. Tik vervolgens je productcode in en bij [i:664a688def]Taal selecteren[/i:664a688def] kies je Nederlands: let op je kunt maar één versie downloaden, dus kies gelijk Nederlands! Vervolgens kun je de gekozen versie als installatiebestand downloaden nadat je met je Microsoft Passport bent ingelogd (msn account). Als bedrag krijg je 0 euro. Klik niet op de mogelijkheid voor installatie-dvd's, dat kost 13 euro. Hopelijk lukt het je op deze manier. Je kunt Office 2010 vervolgens in het Nederlands installeren met je productcode.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...