Ga naar inhoud

internet explorer


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een hardnekkig probleem met internet explorer (versie 8 (acht)). De gevraagde pagina wordt niet gevonden. Met Mozilla Firefox komt ie direct op het scherm. Het in of uitschakelen van beveiligingsinstellingen heeft geen enkele invloed daarop. Cookies toegestaan. Het probleem komt niet altijd voor. Als ik I.E. opnieuw opstart gaat het weer een tijdje goed. Meestal teminste. Ik heb ook steeds tijdelijke int. bestanden verwjderd.
Link naar reactie
[quote:5b3234c492="WindowsNL"]Voer de onderstaande "fix"uit om de instellingen en registerwaarden van Internet Explorer te herstellen. Deze "fix" schakelt ook alle onnodige toolbars en invoegtoepassingen uit. http://go.microsoft.com/?linkid=9646978[/quote:5b3234c492] Ik heb de fix uitgevoerd. Voorlopig functioneert alles normaal. FF aankijken dus. Bedankt.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:e590e129f8="- Ben vermeer"][quote:e590e129f8="WindowsNL"]Voer de onderstaande "fix"uit om de instellingen en registerwaarden van Internet Explorer te herstellen. Deze "fix" schakelt ook alle onnodige toolbars en invoegtoepassingen uit. http://go.microsoft.com/?linkid=9646978[/quote:e590e129f8] Ik heb de fix uitgevoerd. Voorlopig functioneert alles normaal. FF aankijken dus. Bedankt.[/quote:e590e129f8] Inmiddels doet de Internet Explorer weer hetzelfde: kan niet op internet komen.
Link naar reactie
[quote:f805597957="WindowsNL"]Kunt u eens proberen om in de Veilige modus met Netwerkondersteuning op te starten en te bekijken of het probleem hierin optreedt? Herstart uw systeem en druk herhaaldelijk F8 in. In het Geavanceerde opstartscherm kiest u voor Veilige modus met Netwerkondersteuning.[/quote:f805597957] Als dit werkt dan weet ik nog niet of hier een boosdoener op het spoor is gekomen. De opgeroepen pagina verschijnt immers dan eens wel dan eens niet (of later). En na opnieuw opstarten werkt IE meestal al wel. Maar ik ga het proberen. Inmiddels het volgende al wel gedaan: "Zit er een invoegtoepassing bij die te veel laadtijd gebruikt? Schakel deze dan uit door op de knop Uitschakelen te drukken." (tip van computer!totaal)
Link naar reactie
Door het opstarten in de "Veilige modus met netwerkondersteuning" kunnen we uitsluiten dat er een programma van derden (opstartitems) deze problemen veroorzaakt. Het is ook aan te raden om alle invoegtoepassingen van derden uit te schakelen om uit te sluiten dat deze problemen veroorzaken. Schakel ook eens de "instellingen automatisch detecteren" optie uit via Extra -> Internet opties -> Tabblad Verbindingen -> LAN Instellingen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...