Ga naar inhoud

Drivers voor Windows 7 ( Slides2PC )


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Aangezien mijn zoektocht tot op heden niets heeft opgebracht probeer ik het via deze weg. Ik heb een aantal apparaten waaronder een USB-draaitafel en een diascanner die nu onder Windows 7 niet meer blijken te werken. Wanneer ik reviews las bleek dat de diascanner ( ION slides2PC ) ook onder windows 7 moet werken. Niets is minder waar. Na installatie ( 64 Bit ) van de driver bleek er niets te werken. Eerst kreeg ik helemaal niets, nu geeft hij de volgende foutcode : Dit apparaat start niet. (Code 10) Het stuurprogramma dat op de PC staat: Omnivision / 28-09-2007 / versie 5.2.5500.35 http://www.ion-audio.nl/nl/products/43/foto/slides2pc-mk2 Er stond ergens te lezen dat de Vista driver prefect zou moeten werken voor Windows 7 maar dat blijkt dus niet zo. Kent er iemand de oplossing voor dit probleem of is er ergens, goed verborgen op het web, een werkende driver te vinden ???? In het algemeen : waarom werken vele drivers niet onder Windows7 ? Bedankt voor de hulp !
Link naar reactie
het werkt wel . haal nu eerst alles van die drivers van de pc af ook uit het register . dan afsluiten pc uit . dan opstarten . drivers van de scanner installeren zonder de scanner aan te sluiten op een usb poort . als het goed is vraagd het progg aan het eind om de usb kabel en de stroom aan te sluiten . dan moet er een scherm komen nieuwe hardware gevonden . en klaar voor gebruik .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...