Ga naar inhoud

Update Mozilla Firefox mislukt steeds


Aanbevolen berichten

Telkens als Firefox een update wil installeren, krijg ik de mededeling dat het update is mislukt. Ik heb al gekeken op de site van Firefox voor eventuele oplossingen, maar daar had ik niets aan. Ik heb ook al andere versies van Firefox geïnstallerd, maar ik krijg steeds dezelfde mededeling. Wie kan mij helpen? Ik heb nu versie 3.5.7 geïnstalleerd.
Link naar reactie
Al een volledige uninstall geprobeerd? (let op: zorg eerst voor backups van je koppelingen en zo, anders ben je die kwijt ) Anders zou ik zeggen: uninstallen (vb met Revo Uninstaller) , dan een goede regcleaner er toch nog eens over laten gaan en dan een splinternieuwe install... Enne, FF zit al aan 3.6.8 hoor !
Link naar reactie
  • 1 maand later...
[quote:d42b3929d9="glompie"]Misschien is het [url=http://johnbokma.com/mexit/2007/11/08/software-update-failed-firefox-thunderbird.html]dit ?[/url][/quote:d42b3929d9] Ik heb ondertussen de nieuwste versie apart gedownload en geïnstalleerd. Maar ik hou deze pagina in mijn achterhoofd voor de volgende update. Ik blijf het toch wel erg omslachtig vinden.
Link naar reactie
[quote:82aa246ad1="glompie"]Misschien is het [url=http://johnbokma.com/mexit/2007/11/08/software-update-failed-firefox-thunderbird.html]dit ?[/url][/quote:82aa246ad1] Ik heb dit geprobeerd, maar ik moet een wachtwoord invoeren als administrator. Nu heb een zelfbedacht wachtwoord bedacht, maar dat werkt niet. Ik heb ook helemaal geen wachtwoord gemaakt tijdens de installatie van Windows XP.
Link naar reactie
[quote:24a6c2682d="feike1977"]Nu heb een zelfbedacht wachtwoord bedacht, maar dat werkt niet. Ik heb ook helemaal geen wachtwoord gemaakt tijdens de installatie van Windows XP.[/quote:24a6c2682d] In dat geval zou je het password veld leeg kunnen laten. Gebruikelijk is het overigens om PC's die de beschikking hebben over een breedband internet verbinding, dat die hun administrator account beveiligen met een sterk wachtwoord. Om vervolgens te surfen op het internet via een account met beperkte rechten, die eveneens is beveiligd met een sterk wachtwoord. Die wachtwoorden hebben als doel samen met antivirussoftware/firewall je PC te beschermen tegen virussen en malware.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Het lukt nog steeds niet om automatische updates te installeren. Ik heb de nieuwste versie maar weer gedownload en over de oude versie geïnstalleerd, maar het blijft wel vervelend. Ik snap nog steeds niet hoe dit probleem is ontstaan, want vroeger had ik nergens last van. Ligt het soms aan de versie van Firefos (versie 3)?
Link naar reactie
[quote:bb14b10388="feike1977"]Het lukt nog steeds niet om automatische updates te installeren.[/quote:bb14b10388] Lukt dus alleen het automatisch updaten van Firefox niet? Of ook niet handmatig in Firefox via Help > Controleren voor updates. Check (nogmaals) deze hyperlink http://support.mozilla.com/en-US/kb/updating+firefox
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...