Ga naar inhoud

Tijdens registreren van Image foutmelding


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wil van een HD een Image draaien. Daarvoor gebruik ik Macrium Reflect 4.2 Bijna op het eind geeft MR een CRC error en breekt de opslag af. Disk getest met CHKDSK /F - geen foutmedlingen Opnieuw geprobeerd met MR - zelfde foutmelding Van de fabrikant een disktest programma gedownload en gedraaid. - Geen foutmeldingen. Opnieuw geprobeerd met MR - zelfde foutmedling Geprobeerd met MAXBLAST - geeft fout aan in sector nummer 296tal Mega. Hoe krijg ik die HD weer goed aan de gang? Ik heb FixMBR opgestart en die meldde dat er een fout zit in de MBR. FixMBR niet uitgevoerd, wilde eerst een Image vastleggen met bovenstaand resultaat. Heeft de fout in de MBR tot gevolg de foutmelding door de Image-programma's? FixMBR toch maar uitvoeren? Gaat mogelijk mis want waarschuwt dat de FAT table mogelijk naar de knoppen kan gaan. perloc
Link naar reactie
Op de eerste plaats even melden dat deze computer een is die ter reparatie is aangeboden. Ik heb de updates gedaan en daarna de FixMBR. Maar de computer zit nog steeds in een bootloop. Dat was de reden dat ik die FixMBR wilde uitvoeren, wat misschien de oorzaak zou kunnen zijn. Er is, zoals gewoonlijk, geen CD met (herstel)Windows bijgeleverd. Ik ken slechts één winkel van de 5 of 6, die computers leveren mét een licensie en de rest levert allemaal illegale software. Zo gaat dat in dit land. Even melden: minimale computer, wel tamelijk snelle processor, 128Mb geheugen, WinXP home, geen DVD, alleen een CDRom. Ten einde raad maar mijn eigen WinXP erin gezet en Windows over de vorige heengezet. Mijn eigen key gebruikt en de activatie geactiveerd. Daarmee ben ik en een spagaat (zoals dat tegenwoordig mode is) gekomen. Ik heb voorheen gezien dat de netwerkkaart niet werkte. Driver toen gedownload en (geïntegreerde) kaart geïnstalleerd Als Windows nu verbinding tracht te maken voor activeren krijg ik iedere keer het bericht terug dat "er geen verbinding is te maken". Denk dat de kaart met deze nieuwe installatie weer niet werkt. Er is geen modem aanwezig dus via de telefoon gaat ook niet. Ik heb 3 of 4 modems liggen maar kan ze niet installeren want Windows werkt niet. Hoe moet ik dit oplossen? MVG perloc edit: Ga toch eens een modem erin zetten. Wie weet installeert Windows die wel zonder meer....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...