Ga naar inhoud

mut.asc openen? (bankdingen)


Aanbevolen berichten

dan zou ik hem inlezen in SPSS, deze heeft een programmeer optie (syntax) en die kan een hoop selecties filters en optellingen automatisch. Als je nog studeert is spss vrij goedkoop. Met het commando TABLE kun je bijvoorbeeld per maand, per rekeningnummer en totaal bedrag laten zien. Deze commando's en ook het inlezen van de file kun je bewaren en steeds opnieuw uitvoeren.
Link naar reactie
Ik gebruik het door jou genoemde format voor mijn eigen overzichten (thuisbankieren) en database. Ik gebruik hiervoor al sinds een jaar of vijf een commercieel programma (gratis probeerversie) dat al naar behoefte in een eenvoudige of meer complexe vorm kan worden geinstalleerd. [url=http://www.bankingtools.com/]Hier [/url] vind je meer info.
Link naar reactie
  • 3 jaren later...
Onlangs is onze Rabobankrekening opgeheven. Helaas waren wij niet in de gelegenheid de laatste 33 transacties te downloaden om deze te kunnen verwerken in AfasPersonal (ons administratiepakket). Op basis van diverse websites hebben we geprobeerd een MUT.TXT-bestand zelf te maken, maar dat lukt niet. Wanneer wij dit bestand importeren in AfasPersonal, geeft het programma een foutmelding. Wie kan ons helpen bij het maken van een MUT.TXT-bestand?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...