anoniem Geplaatst: 31 maart 2014 Delen Geplaatst: 31 maart 2014 Verwijderen van de printer via apparaatbeheer en het opnieuw installeren gaf geen resultaat. Na op nog een forum de vraag gepost te hebben kwam een suggestie om buiten de software van HP om te scannen via mogelijkheden van Windows - Paint en Windows faxen en scannen Dit bracht ook geen oplossing. Omdat ik via een laptop - waarop de HP F4210 met hetzelfde programma was geïnstalleerd - wel kon scannen, kreeg ik het idee dat misschien de usb-poort niet goed was; hoewel - printen via de poort goed ging en een usb-sick in die poort gaf ook geen problemen. Toch geprobeerd - via de beide usb-poorten aan de voorzijde kon ik dus niet scannen maar de poort aan de achterzijde gaf wel het scanresultaat. Begrijpen doe ik het niet - maar mijn probleem is opgelost Link naar reactie
Oscar53 Geplaatst: 1 april 2014 Delen Geplaatst: 1 april 2014 De extra usb poorten aan de voorzijde zijn over het algemeen wat trager, de usb poorten aan de achterzijde zijn meestal bedoelt voor randapparatuur dat een snelle usb verbinding nodig heeft. Om goed te kunnen functioneren Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.