Ga naar inhoud

HP deskjet F4210 -scant nu wel - waarom niet via die ene usb-poort?


anoniem

Aanbevolen berichten

Verwijderen van de printer via apparaatbeheer en het opnieuw installeren gaf geen resultaat. Na op nog een forum de vraag gepost te hebben kwam een suggestie om buiten de software van HP om te scannen via mogelijkheden van Windows - Paint en Windows faxen en scannen Dit bracht ook geen oplossing. Omdat ik via een laptop - waarop de HP F4210 met hetzelfde programma was geïnstalleerd - wel kon scannen, kreeg ik het idee dat misschien de usb-poort niet goed was; hoewel - printen via de poort goed ging en een usb-sick in die poort gaf ook geen problemen. Toch geprobeerd - via de beide usb-poorten aan de voorzijde kon ik dus niet scannen maar de poort aan de achterzijde gaf wel het scanresultaat. Begrijpen doe ik het niet - maar mijn probleem is opgelost
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...