Ga naar inhoud

Heb je ook een oplossing voor wifi naar 'boven' en wifi naar 'beneden'?


anoniem

Aanbevolen berichten

Dank je Oscar, in je antwoord beschrijf je de standaard hotspot functionaliteit. bv met HSDPA verbinding naar 'boven', en wifi naar 'beneden' Mijn vraag betreft een wifi in-wifi out, zodat je de betaalde wifi op de camping (bv in Frankrijk, zonder mobiel bereik) met meerdere gebruikers kunt delen. Het userid/wachtwoord wat je daarvoor krijgt kan nl. maar op 1 device tegelijk actief zijn.
Link naar reactie
Allereerst: als je reageert met tekst in het blauwomrande vak start je een nieuw thread en blijven vraag en antwoord niet bij elkaar staan. Reageer in het grijsomrande vak of klik op "reageren" met het groene ballonnetje om alles bij elkaar te houden. Als je een WiFi huurt op een camping, heb je toegang met een code, of dat nu een PC, tablet of smartphone is. Zoals je zelf aangeeft, eentje tegelijk. Wat je vraagt, betekent het openstellen van de camping-WiFi voor iedereen die jij kent en hen toegang wilt geven. Of wanneer je zelf meerdere apparaten hebt, maar je kunt er maar een tegelijk bedienen... Natuurlijk kan ik mij vergissen, maar n.m.m. is dat in essentie de camping flessen. Kwalijk, de camping moet zijn investering ook WiFi ook terugverdienen. Technisch gesproken, vraag je hoe je een laptop of tablet ombouwt tot een WiFi-repeater. Simpelweg "wifi repeater software" intypen in Google of Bing of ... levert meer dan twee miljoen hits. Je kunt zelf grasduinen of daar software tussenzit. Het schijnt te kunnen met in windows ingebouwde commando's en er schijnt software te zijn die het makkelijk maakt (zoals http://mypublicwifi.com/publicwifi/en/index.html , zie "example 2" op die pagina ) Of die voldoet? Ik heb daar geen ervaring mee en kan daarom niet iets afraden of aanbevelen. De WiFi hardware zou intrinsiek al op meerdere kanalen moeten kunnen ontvangen en zenden. Of het werkt met de software en of het werkt zoals jij wilt zul je moeten testen -- bij voorbeeld thuis.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...