Ga naar inhoud

tijd registratie systeem programma


Aanbevolen berichten

hoi dit is een opdracht van school >> ik heb een computer met daarop windows 2000 server + domijn en een client pc . ik wil graag een tijd registratie maken met gebruikers ( zeg maar werknemers . de uren automatisch bijhouden zodat ik kan zien hoeveel uren een werknemer op die dag heeft gewerkt en kan inloggen en uitloggen week overzicht uit kunnen printen en logs bij houden weet iemand mischien hoe ik dat het beste toe kan passen bepaalde software ! ik gebruik nu timewriter maar die vindt ik niet echt aan de eisen voldoen
Link naar reactie
[quote:b5a3f8a755="spiderned"][quote:b5a3f8a755="wickedmaster"] ik heb een computer met daarop windows 2000 server + [b:b5a3f8a755]domijn[/b:b5a3f8a755] [/quote:b5a3f8a755] Sorry hoor, het is domein. :roll: Geen Nederlands gehad op diezelfde school?[/quote:b5a3f8a755] nee het is domvanmijn :lol:
Link naar reactie
[quote:475ad71561="plextor"][quote:475ad71561="spiderned"][quote:475ad71561="wickedmaster"] ik heb een computer met daarop windows 2000 server + [b:475ad71561]domijn[/b:475ad71561] [/quote:475ad71561] Sorry hoor, het is domein. :roll: Geen Nederlands gehad op diezelfde school?[/quote:475ad71561] nee het is domvanmijn :lol:[/quote:475ad71561] hehe, tja....waar gaat dat heen met de jeugd van tegenwoordig.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...