Ga naar inhoud

Waarom moet ik steeds opnieuw aangeven welke emailadressen vertrouwd zijn?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoe voorkom ik dat ik in Outlook na elke schoonmaakactie steeds weer moet aangeven dat mailadressen vertrouwd zijn, omdat er anders geen plaatjes etc. gedownload worden? Ik gebruik regelmatig CCleaner, Spybot en Microsoft Safety Scanner (en soms ook Malwarebytes en Hitman Pro). Hoe weet ik welke van de programma's dit probleem veroorzaakt/veroorzaken? En hoe los ik het op? Dank.
Link naar reactie
Een eenvoudige test om te kijken of CCleaner de 'boosdoener': Na het standaard openen van CCleaner zie je de eerste tab ('Cleaner'); in het midden zie je TWEE tabbladen, standaard zie je de eerste genaamd "Windows". Klik op het tweede tabblad "Applications" en haal de vinkjes weg bij Office 2003, 2010 (onder "Applications"). Als de vertrouwde emailadressen nu blijven staan dan is dit de probleemmaker. Op vergelijkbare manier draai je steeds één van die andere pakketten en dan kijk je of de adressen verdwenen zijn. Als je zo de dader vindt, kun je kijken of dat programma detailinstellingen heeft om dit wissen uit te schakelen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...