Ga naar inhoud

InCD werkt maar 1 keer


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik gebruik een programma dat 's nachts bepaalde bestanden naar een CD-RW kopieert m.b.v Nero InCD. Dit werkt één keer goed en dan werkt het vervolgens niet meer. Ook handmatig bestanden verplaatsten werkt niet meer. Soms wordt een CD-RW ook niet meer herkent en krijg ik een melding om een CD-RW te 'inserten'. Als ik het een paar weken later (en dus een flink aantal reboots) nog eens probeert kan ik het opeens weer één keer doen en dan gaat het weer mis. Het probleem lijkt zich meer voor te doen bij 700 MB cd's dan 650 MB cd's Iemand een idee wat het probleem is?
Link naar reactie
De optie was al uitgeschakeld. Dus daar ligt het niet aan. Ik gebruik enkel cd-brandsoftware van NERO onder Windows XP. De software is volledig up-to-date (InCD versie 4.1). Maar ook voor deze updates ging het mis. Ik gebruik een PLEXTOR 708 DVD-brander. Ik heb gehoord dat hier problemen mee waren in wat oudere versies van NERO maar die zouden in de updates verholpen moeten zijn. Het branden van CD's en DVD's in NERO verloopt probleemloos.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...