Ga naar inhoud

Office 2000 installeren in WINDOWS XP


anoniem

Aanbevolen berichten

:( Ik heb het Office 2000 pakket geinstalleerd staan in mijn PC onder Windows 98 SE. Werkt prima. Als ik probeer datzelfde Officepakket te installeren in mijn nieuwe ASUS laptop onder Windows XP dan lukt dat niet: sterker nog : ik heb Windows XP opnieuw moeten installeren om alles weer " aan de praat " te krijgen. Heeft iemand enig idee of dit normaal is en zo niet : hoe kan ik dit verhelpen ? :roll:
Link naar reactie
[quote:020372e19a="Edmond Varwijk"]Wat ging er mis? Wat voor soort fouten kreeg je? Hoe heb je het geinstalleerd? mvrgroet Edmond[/quote:020372e19a] Beste Edmond, Tijdens de installatie liep mijn laptop gewoon vast.......Zelfs zo erg dat ik mijn c-schijf opnieuw moest formatteren en Windows XP opnieuw erop moest installeren ! Nu durf ik dus Office niet weer opnieuw erop te zetten. Het vreemde is dat diezelfde Office-versie wel zonder problemen geinstalleerd is op mijn PC onder Windows 98SE. Nou jij weer ! :P Met vr.gr. Rommelaar
Link naar reactie
Hij liep vast, en toen moest ik formateren :-? Ja nee dat snappen wij.... Kwam je niet meer in Windows, of liep het niet meer goed ? Bootte je win wel, maar bleef ie haken vlak voor je desktop (bureablad), want als dat zo is, komt het omdat de installer niet goed is afgesloten, en na een reboot de instalatie afrond oid.
Link naar reactie
[quote:8e4308728a="turbo-pascal"]Hij liep vast, en toen moest ik formateren :-? Ja nee dat snappen wij.... Kwam je niet meer in Windows, of liep het niet meer goed ? Bootte je win wel, maar bleef ie haken vlak voor je desktop (bureablad), want als dat zo is, komt het omdat de installer niet goed is afgesloten, en na een reboot de instalatie afrond oid.[/quote:8e4308728a] Ja, ik ben ook maar een amateur !! :oops: Hij dee HE-LE-MAAL NIKS meer, nada, noppes, dus vandaar de nieuwe installatie, want ik wist niet wat ik er anders aan moest doen......en nu functioneert tenminste alles weer, alleen durf ik dus Office niet meer opnieuw te installeren.
Link naar reactie
[quote:b0157acd1b="Rommelaar"][quote:b0157acd1b="turbo-pascal"]Hij liep vast, en toen moest ik formateren :-? Ja nee dat snappen wij.... Kwam je niet meer in Windows, of liep het niet meer goed ? Bootte je win wel, maar bleef ie haken vlak voor je desktop (bureablad), want als dat zo is, komt het omdat de installer niet goed is afgesloten, en na een reboot de instalatie afrond oid.[/quote:b0157acd1b] Ja, ik ben ook maar een amateur !! :oops: Hij dee HE-LE-MAAL NIKS meer, nada, noppes, dus vandaar de nieuwe installatie, want ik wist niet wat ik er anders aan moest doen......en nu functioneert tenminste alles weer, alleen durf ik dus Office niet meer opnieuw te installeren.[/quote:b0157acd1b] hij gaf ook geen foutmeldingen? :-?
Link naar reactie
Soms gebeuren er vreemde dingen.... Blijkbaar heb je een hersteldisk ofzo voor die notebook. Dan is een totale herinstallatie snel gepiept (al ben ik verder geen voorstander van die dingen). Dus ik zou zeggen, probeer het nog eens. En wat je wel kunt doen, is voor die tijd alle Windows XP updates downloaden van WIndows Update en ook de Windows Installer updaten. (geloof laatste versie 3.0) ofzo. mvrgroet Edmond
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...