Ga naar inhoud

Continue storing in Word 2003


anoniem

Aanbevolen berichten

Na de installatie van Office 2003 Pro (werkend onder Win XP Pro) werkte Word prima. Nu heb ik voortdurend storing, fatale fout, Word wordt afgesloten en het werk wordt opgeslagen. Enz enz Onder Systeeminfo vind ik bij "Officegebeurtenissen" de volgende melding: Gebeurtenis Application Failure Bucket-id Niet beschikbaar Bucket-tabel Niet beschikbaar Toepassing winword.exe Toepassingsversie 11.0.5604.0 Toepassingsstempel 3f314a2f Module mssp3nl.dll Moduleversie 3.0.7.2 Modulestempel 3efb23e6 Fouten opsporen 0 Verschuiving 00008c46 Datum 09-01-04 12:07:02 Mij zegt het niets. Ik ben erg dankbaar als iemand me hiervan kan verlossen. Help, dus! Met vriendelijke groet, Littlejohn
Link naar reactie
[quote:00f2218bb4="bavel"]De eerste stap bij dit soort problemen is het repareren van Office. Via het Configuratiescherm---Software.....[/quote:00f2218bb4] Goede opmerking, maar sneller gaat het via Word > Help > Analyse en Herstel. AL moet Word dan dus wel opstarten, anders is de methode van Bavel de beste. groetjes Edmond
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...