Ga naar inhoud

Database pakket


anoniem

Aanbevolen berichten

Heey mensen, Ik moet een verslag maken omtrent het in mijn oogste, saaiste onderwerp dat er bestaat; Databases. Het is de bedoeling dat we een bedrijf analyseren en aan de hand daarvan op internet op zoek gaan naar een geschikt database pakket. Nu zoek ik iets van een Helpdesk Database pakket, dus iets waar storingen, installaties e.d. in kunnen worden opgenomen. Maar als ik bij Google zoek, krijg ik alleen iets van Topdesk :-? Terwijl ik toch zeker minimaal 6 pakketen moet vinden. Mijn vraag aan jullie, weten jullie site's waar pakketen worden aangeboden, zoals hierboven beschreven, die ik kan meenemen in mijn verslag? Mijn dank is zeer groot!
Link naar reactie
Ik ken Pronto van [url=www.applix.com]Applix[/url]. Pronto is een samenraapsel van modules die op een enorme Oracle-database draaien. Het pakket is verre van gebruiksvriendelijk en scoort door de zeer gebrekkige GUI een 10 op de RSI-factor. Kijk naar deze [url=http://www.aexis.com/aexisweb/nl/PDF/atosoriginuserstory.pdf]reclamefolder[/url] of Google even op Applix en Pronto. groetjes Edmond
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...