Ga naar inhoud

MSN Messenger plus


anoniem

Aanbevolen berichten

enne terror gamer ... no offence ... maar door mensen als jij is het internet nu zo verrot ... ik denk dat zowat iedereen het wel met me eens zal zijn dat voor mensen op jouw kennis niveau een firewall gewoon onontbeerlijk is ... ik bedoel ... eigenlijk ga ik ervan uit dat je nu gewoon even je fw hebt weggehaald doordat je niet goed kon msnnen .. das niet eens zo'n hele rare stap ... Maar gewoon geen fw gebruiken ... mjah moet je echt zo goed weten wat je doet ... en vaak heb je dan bv een tcp/ip sniffer/ontleder .. zodat je psies weet wat er gebeurt met jebandbreedte heb je trouwens de sponsorsoftware van plus meegeinstalleerd? das gewoon spyware die dus gaat rommelen met je internetinstellingen .. en gaat ook niet eens weg door het de installeren van msn +
Link naar reactie
Er zijn heel veel programma's waarmee je de poorten open en dicht kunt zetten. Effe zoeken op google. Ik heb dit probleem ook gehad, maar dat lag toen aan mijn provider (chello). Hun hadden maar een aantal poorten open gezet, waardoor ik alleen bestanden kon ontvangen, maar niet versturen. Na een telefoontje naar chello was het opgelost, maar wel pas naar zo'n 45 min in de wacht gestaan te hebben.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...