Ga naar inhoud

Office 2003 User Interface


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik kreeg vandaag de 120 dagen probeerversie Microsoft Office System Evaluation 2003 Enterprise Edition. (besteld bij Microsoft: http://www.microsoft.com/netherlands/office/headlines/trial.asp ) Nu zag ik dat de handleiding en de cd's engelstalig zijn. Dus even OneNote 2003 geïnstalleerd en ja hoor, een Engelse interface. Dit is voor mij niet echt gewenst. Is er een manier om de interface toch te veranderen in Nederlands. Ik heb dit wel eens gezien bij mij op school, waarbij ik via het startmenu > microsoft hulpprogramma's > Microsoft Taalinstellingen, de user Interface kon veranderen in nagenoeg elke taal. De school gebruikt Office 2000, maar meer daarover weet ik ook niet. Voordat ik dit ga proberen en Office 2003 installeer, wil ik graag weten of dit bij mij werkt. Voordat ik weer een tijd bezig ben om Office 2003 te verwijderen en de oude office te installeren. Ik heb dit al eens eerder meegemaakt en toen was de opmaak van al mijn oude word documenten compleet in de war. Erg vervelend. Alvast bedankt voor de reacties
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...