Ga naar inhoud

Norton AV Live Update?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb Norton AV 2003 op twee computers staan. Een desktop PC (XP Home) en een notebook (XP Pro). Op beide computers staat dus ook Norton's LiveUpdate met exact dezelfde -default- instellingen. De desktop is via een netwerk router/switch verbonden met ADSL internet. Het notebook maakt deze verbinding via een draadloos kaartje, waarvan het AP op een van de poorten van de eerder genoemde sitch staat. . Echter, op de desktopcomputer moet ik altijd zelf de laatste virusdefinities binnenhalen en installeren, terwijl ik bij het notebook niets hoef te doen. Na het opstarten zie ik hier namelijk van tijd tot tijd keurig een klein Live Update icoontje zich in de taakbalk nestelen, gevolgd door een klein popupje, dat me meedeelt dat de laatste virusdefinities zijn geïnstalleerd....Hoe krijg ik het voorelkaar, dat dit op dezelfde manier op mijn desktop PC gebeurt..? Ik heb alle instellingen al talloze keren vergeleken, maar kan geen verschil ontdekken. Wie heeft een idee?
Link naar reactie
Hallo, Ik heb inmiddels de oplossing gevonden...Bleek te liggen aan de Scheduler van Windows XP, die alleen blijkt te werken als een opdracht voorzien is van een logonnaam en wachtwoord...Als je hier dus je inlognaam en wachtwoord invult, gaat het wel goed. Op mijn notebook heb ik geen meerdere gebruikers, dus daar was dit niet van toepassing... Zie: http://www.wintrouble.net/discus/messages/53/4849.html?1059751772.. Je moet er maar opkomen..:-(. In elk geval voor het meedenken...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...