Ga naar inhoud

prog loopt )(half) vast met openen file


anoniem

Aanbevolen berichten

ik ben bezig met het bijwerken van documenten hiervoor heb ik bij doument 1 vier marges geselecteerd. als ik dan een tweede document opend en een muisklik er in geeft loopt het programma net niet geheel vast na +- 30 seconden kan ik weer alles gewwoon doen. vanmorgen met het starten van het zelfde programma met andere documenten kon ik wel doorwerken zonder te wachten ik heb hier een hjt file van vanmorgen Logfile of HijackThis v1.97.7 Scan saved at 6:45:24, on 24-11-2003 Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\brsvc01a.exe C:\WINDOWS\System32\brss01a.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\WINDOWS\system32\sistray.EXE C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe C:\Program Files\NetMeeting\conf.exe C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe C:\Program Files\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe C:\Program Files\FinePixViewer\QuickDCF.exe C:\WINDOWS\System32\rundll32.exe C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe C:\disk 1\download\hijackthis\HijackThis.exe R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx O4 - HKLM\..\Run: [OemReset] %systemroot%\OPTIONS\OEMRESET.EXE /AUDIT O4 - HKLM\..\Run: [SiS Tray] C:\WINDOWS\system32\sistray.EXE O4 - HKLM\..\Run: [SiS KHooker] C:\WINDOWS\System32\khooker.exe O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Works Portfolio] C:\Program Files\Microsoft Works\WksSb.exe /AllUsers O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Works Update Detection] C:\Program Files\Microsoft Works\WkDetect.exe O4 - HKLM\..\Run: [REGSHAVE] C:\Program Files\REGSHAVE\REGSHAVE.EXE /AUTORUN O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe O4 - HKCU\..\Run: [Microsoft NetMeeting] "C:\Program Files\NetMeeting\conf.exe" -Background O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background O4 - HKLM\..\RunOnce: [!CleanupNetMeetingDispDriver] "C:\WINDOWS\System32\rundll32.exe" msconf.dll,CleanupNetMeetingDispDriver 0 O4 - Global Startup: InterVideo WinCinema Manager.lnk = C:\Program Files\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe O4 - Global Startup: Exif Launcher.lnk = C:\Program Files\FinePixViewer\QuickDCF.exe O9 - Extra button: Related (HKLM) O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links (HKLM) O9 - Extra button: Messenger (HKLM) O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger (HKLM) O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab hopelijk weten jullie het verschil en waarom groetjes adb
Link naar reactie
ik werk niet goed met m$****, met wp veel beter en daar heb ik het probleem ik open 2 files waarbij de eerste de marges geselecteerd staat de andere loopt na het openen half vast. ik kan in het tweede document een klik geven en dan +- 30 seconden wachten voor ik verder kan. als ik niet binnen het document klik kan ik iets verder komen maar zodra de eerste muisklik komt is het wachten. door dat er meerdere met m$**** werken moet ik de files over zetten naar m$**** in de hjt file heb ik inderdaad m$**** en wp niet aan het werk misschien ben ik inderdaad aan het moeilijk doen ik heb buiten de gevallen gemerkt in hjt dan nog m$**** en wp open in wp heb ik de laatste updates geinstalleerd
Link naar reactie
ik zit dus wel met de wacht tijd van +- 30 seconden na openen van de tweede file in wp na de eerste muisklik in het document, het plakken van de marges kan ik doen ook het selecteren via toetsenbord of bewerken kan ik doen. zolang ik niet een muisklik binnen het document geef gaat het goed. vlak voor het opslaan van de file, moet ik om deselecteren een muisklik geven in het document en dan moet ik dus wachten. doe ik het anders om. dus eerst de muisklik voor ik wat binnen het document doe, moet ik ook wachten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...